p o m a l o . . .

23.12.2009., srijeda

Predblagdansko raspoloženje

Evo godišnji je na pomolu pjeva. Pa samo saznanje o skorašnjem ne-ustajanju-rano, čini to isto ustajanje dosta težim ovih zadnjih par radnih dana u ovoj godini zijev. U studentskim danima pomisao da radnici imaju 20tak dana godišnjeg za cijelu godinu mi je bila dosta sumorna nono. Ono gdje su praznici, Božić, Uskrs pa ljeto... Ali sad vidim da nije toliko strašno. Nekako je normalno otić na posao svaki dan, a godišnji treba čuvat i dobro iskoristit smokin.

Inače radni dan mi traje do 3, pa posli redovito pješke doma, ukoliko to meteorološki uvjeti dozvoljavaju. Idem i u duže šetnje po gradu. Doma pratim samo jednu seriju na TVu, Voyager. To ima još dvije sezone, to je negdi do 3.mjeseca 2010. Još trenutno gledam na kompu seriju Rome drugu sezonu. Super mi je serija, dosta brutalna i eksplicitna burninmad, ali naravno tako i bilo. Dozirao sam jednu epizodu dnevno, to mi je nekako mjera. Imam još na stand-by 3-4 serije za pogledat. I isto tako knjiga za pročitat. Mogao bi drmnit jednu knjigu sad za praznike. 4ti nastavak Dune serijala je sada na redu. Iako u pravilu ne igram igrice, nedavno sam se domogao Pro Evolution Soccera 2010 pa bacim tu i tamo koju utakmicu. Tako da nije dosadno. Spavanje sam smanjio na razumnu mjeru. Jedino povremeno vikendom odležim kako samo ja znan - cca 12 sati. Zlu ne trebalo sretan.

Donio sam u Split dosta zagrebačke kužine. Pohani sir, zapečeni grah, pa kesteni... Još da je zagrebački odrezak (sa puretinom) uvest bilo bi sve potpuno.

Što očekivati od nove godine? Osiromašena je puno neigranjem Hrvatske na Svjetskom prvenstvu. Iako ću pogledati većinu utakmica, nedostajat će šušura zaliven, iščekivanja rolleyes i kolektivnog delirija party. Neću pravit novogodišnje odluke, tipa od prvi-prvog ću nešto promijeniti. Odluke se mogu donijeti svaki dan. A godina kao godina, valjda će bit bolja od tekuće, treba biti optimist mah



Evo jedan zalazak sunca na Baćama za kraj godine sretan. Ugodni vam blagdani thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.