p o m a l o . . .

27.10.2009., utorak

Hopdevil pivnica u Zagrebu

Dakle, bio sam poslovno u Zagrebu prije tjedan dana i iskoristio sam slobodno vrijeme za posjet hramu za pivske slodokusce. Radi se naravno o belgijskoj pivnici Hopdevil, u Branimir centru. Ponuda im je stvarno bogata, hvale se da imaju preko 100 vrsta. Bio sam u društvu prijatelja, u daljnjem tekstu kolege degustatora, pa smo ovdje imali i drugo stručno mišljenje sretan. Izabrali smo dva piva za degustaciju.

Prvo se zove Leute Bokbier , ima 7.5% alkohola. Košta 26 kn, s time da je ovo kafić, pivnica, pa i nije uopće puno s obzirom kako je dobro. Okus mi se sviđa. Vrlo aromatičan, nije izrazito sladak, ali pun i blag u ustima. Ovu sam rečenicu našao na jednoj stranici, naravno da nisam kadar dati tako kvalitetnu analizu cry. Kolega degustator kaže da okus završava na voće. Egzotična čaša, ovalnog dna. Ne može stajati bez ovog drvenog stalka. To može postati nezgodno nakon što se popije malo više tura party. Leute znači zadovoljstvo na flamanski. Stvarno je dobro, baš kako treba bit thumbup.



Drugo je bilo St.Bernardus Pater , 6.7%. Cijena slična kao i prethodno, 25kn. Ovo je nekakvo samostansko pivo, kakvih ima puno u Belgiji. To se može prepoznati po ovome fratru sa naljepnice. Izabrali smo ovog Bernardusa od 6.7% koji je najslabiji od braće što se tiče postotka alkohola. Ima ih i od 8% i od 10%. Osobno ne volim prejaka piva. Dosta bi se čuo alkohol, a manje aroma. Kolega kaže da ga podsjeća na Tomislava, a to je velika psovka za pivo blabla. Složili smo se da je prethodno bilo bolje. Njemu je okus bio prejak. Meni nije no. Valjda sam ja veća pijančina od njega yes. Okus mi je bija dobar, ali ne baca na tamno pivo. Nekako je prazan, više na svijetlo. Možda drugom prilikom probam ovoga od 8%. Mislim da ovo neću više kupovat, za razliku od gornjeg koje me oduševilo cerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.