p o m a l o . . .

21.01.2009., srijeda

Joanne Harris : Rune

Pri početnih stotinjak stranica knjiga me razočarala. Svijet mi je bio prejednostavan, bezvezan, nedostajalo mi je detalja. Radnja mi je bila prejednostavna. To sam zapisao nešto u postu Splitska fjaka. Ali kako sam dalje čitao bivalo mi je sve bolje. I dalje je lošije od većine fantasya kojeg sam čitao. Najsličnija mi je knjizi Rat Cvjetova Tada Williamsa. Tako malo neobična, sa dosta mašte uporabljeno. Ima dosta bogova u radnji. Magije ima dosta. Ali nema zato mačeva i borbi prsa u prsa čega ima u klasičnom fantasyu. Sve se na fancy način rješava, tko ima jači spell. Rasplet mi je dosta dobar. Zagonetke i proročanstva, tako to. Šta se tiče jednostavnosti ipak je ovo jedna knjiga od 450 stranica, a ne neka trilogija od tisuću stranica svaki dio. Pa je čini se moralo tako. Sve u svemu osrednje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.