p o m a l o . . .

12.12.2008., petak

još jedna večer na netu

Nije mi mentor još poslao mail tako da sam imao vremena za sebe. Večer sam ugodno proveo na netu čitajući blogove. Uspio sam uploadati slike. Pokazalo se da je problem bio u tome što stranica photobucket.com ne radi dobro u Operi blabla. Stvar je riješio dobri stari Internet Explorer thumbup.
Uzeo sam dvije knjige u knjižnici. Da mi se nađe za blagdane. Norveška šuma Harukija Murakamija te Biti genijalac Tonya Buzana. Imam prijatelja koji obožava Murakamija. A kako volimo iste stvari, poglavito fantasy preporučio mi je tu knjigu. Već dulje vrijeme mislim pročitati kultnu Dinu Franka Herberta. Malo mi se neda čitat na engleskom, ali u budućnosti svakako će doći na svoj red. Pod povećalom imam i Stevena Eriksona i njegovu Malazan Book of the Fallen za koju mi je jedan drugi prijatelj rekao da je bolje čak i od George R.R.Martina, a to znači da je stvarno dobro. Ali još dvije knjige u serijalu tek trebaju biti napisane, pa ću pričekati dok svih deset knjiga ne bude završeno.
U subotu će biti jedan dobar tulum party. Pa bi tu trebalo biti slika i post. Za kraj imam par glupih sličica sretan.

moj prozor...

pogled sa mog prozora...

moja ulica, ili točnije ulica do moje ulice sretan A sad žurim, počet će mi Dosjei X mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.