p o m a l o . . .

18.07.2006., utorak

El Dorado

evo mene već par dana na infuziji (modemu), mrzim ja njega, mrzi on mene:( Težak je studentski život. Pogotovo na praznicima. Doša san prije par dana, ništa mi se ne da. Penzija. Spavan pola dana, ostalo ležin:))) Lagano na more, ponekad popit pivo. Onda beštimat jer nemaš di izać u ovome šugavome gradu. Čekan do dođu pojačanja pa da možemo na picigin. Onda ćemo samo uredno stavljat na internet imena onih koji nisu tili doć igrat picigin :) Njih će moći pogubiti svaki građanin Hrvatske i preuzeti svu njihovu imovinu. Kao u doba starog Rima. Nego šta:)
po dolasku san napumpa balun za sidenje. Mora san ga izdušit za transport. Onda ga nisan moga odnit do sobe jer nije moga proć kroz vrata. I joj:( Inače dočekan san ka heroj ovde. Mojom downloaderskim zaslugama sada ljudi svršavaju 6 puta u sat vrimena:)))
pozdravljam novopečene zagrebačke studentice i studente predvođene sa Dupinchetom i Leylom, inače mojim starim mušterijama.

ako se slučajno izgubite, samo slijedite ovaj kamion:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.