p o m a l o . . .

13.07.2006., četvrtak

penzija :)))

napokon je došao i taj dan. Kad nema više obaveza na faksu. Još me čeka nešto šta nisan napravija godinama: čišćenje sobe. Već vidin čistu kako mi govori, a ovo ne valja, a ovo ponovo:((( A šta joj ja mogu.
e u utorak san se odlično proveja. Ja i dva prike, izašli vanka, počeli radit pizdarije, onda skužili da je bolje da se predstavimo drugačije. Ja sam bija Marin N, a ova dva Edi M i Marko Z. Dotični su popizdili, pogotovo ovaj moj:) Bija san u bijeloj majici, pa mi ovaj nije da tako ić vanka, pa mi je posudija svoju, zamisli, plavu. Izgleda san ka digić u njoj. Katastrofa.
jutros san bija na upis ocjene i na pivo u svitanje. A ono ljetno računanje vremena. 2 je jutro, podne je zora, 10 je po noći. Taman je bilo malo oblačno, to još sunce nije izašlo. Džubrad ide na roštilj u subotu, a ja ne mogu:(((

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.