p o m a l o . . .

05.07.2006., srijeda

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

dva sadržajna dana. Nisan stiga pisat. Bančilo se. Morala se odradit ta obveza. Kad ekipa zove vanka, ne možeš odbit. Koda se lako poslije gledat u ogledalu.
Jučer san iša lagano rezervirat sobu u upraviteljice. Izrešetalo me. Gleda ona rezultate sanitarnih inspekcija, samo piše prljavo, prljavo, prljavo.... Pa ja san tri godine u ovoj sobi, nije nikad bilo problema. Onda ona pogleda stare knjige. Je, evo ove piše da je jedanput bilo čisto i to je bilo 2004. Ništa kolega ne može na kat. Šta bi kolega bilo da ja sad pozoven čistačicu u vašu sobu pa da ona kaže kakvo je. Pa može. I zove onda čistu, i pošalje je u isti broj sobe, ali drugi paviljon. Znači kriva soba. Ja mučin, znan da su male šanse da je gora od moje:))) I javlja se čista nakon 5 minuta, soba dobra, kupatilo nije. Ajde dobro kolega, dobit ćete sobu. Ali kad bude prva sanitarna, ako bude problema, selin vas u prizemlje. Ka puška:)) Do tad će ona sve zaboravit već.
Bija san navečer na Franza Ferdinanda. Dobar koncert. Čak je vokal naučija mnoštvo hrvatskoga, kao hvaala i zagreb party. Taman je na vrime završilo da pogledan drugi produžetak polufinala. Posli smo lagano bili noćni razgledači. Pokaziva prijatelju iz Splita malo metropole. Nisan zna do jučer da ima u sri grada srpska pravoslavna crkva. I Model sunčevog sustava je zanimljiv. Iako znan samo di su sunce i venera. Ako se neko osjeća sposoban napisati di su ostali, slobodno.

Priča mi je kolega u ponediljak, u rijetkim pauzama kad ga ne zajebajem:)) šta ćeš, mora se, kako se susreja sa muflonom na Hvaru. Na 3 metra udaljenosti. Nije mu bilo baš ugodno. Jedina divlja ovca u Europi. Tako sam ponosan:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.