p o m a l o . . .

01.07.2006., subota

ne da mi se...

svaki put kad dođen sa pijanke u 5 ne bi se diga iz kreveta za ništa. Prava fjaka. Uspija san se izvuć negdi oko 2. Obično mi je subota ovakva, kasno dizanje, ručak, ništa mi se ne da. Dan koji je prepolovljen. Čekanje večeri. Nema Dupincheta, sprema stan. Srića da ima utakmica, i to epskih. Inače ne znan šta bi. Još samo dva tjedna, pa ću totalno bacit mozak na pašu. Jedva čekan otić na odmor doli. Doli mi je cila familija, lagano se kupaju, zajebaju. Doduše sad je lagano zahladilo zadnja dva dana, pa je podnošljiv život koliko toliko.
Englezi su danas igrali dobro protiv Portugala. Malo ih je i sudac oštetija sa onim crvenim. Bili su bolji. I došlo je tako do penala. Čak san mislija da će Englezi proć, imali su dobre pucače. Nikad ne bi reka da će Lampard i Gerrard falit. A portugalski golman je branija odlično. Sve je pročita. Drago mi je da je brazilska stoka ispala. Nisu ništa mogli danas protiv Francuske. Reka san ja još prije početka prvenstva da Brazil neće bit prvak. Jednostavno preveliki favoriti. Francuska je iznenadila. Koji slavujev pjev ima Zidane. Još ima 2 utakmice do penzije. A sve je bolji i bolji. Koja legenda. Sad Francuzi imaju otvoren put do finala, bolji su od Portugala. Zidane će se oprostit ka najveći. Svaka mu dala :)
tako mi se spava. Cili se dan prelažen po krevetu. Totalno san u autu. Ne da mi se uopće ić vanka. Sad ćemo malo čitat knjigu ili nešto pogledat.
ovo bi ka triba bit komplet:((
ha, još samo malo, malo ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.