p o m a l o . . .

25.06.2006., nedjelja

jeben ti seminar

u petak san se odlično zabavija. Nisan odavno tako dobro. Kolega je slavija rođendan. Čak je i Nino Kranjčar, zadrta usidjelica bija prisiljen izać, nije ima opravdanja. Slavljenik ga je stiska uza zid. Diga nam je igru za 50%. Kad vidiš njega kako pije pivo, moraš i ti bar dva:) Čita mi blog, a ništa neće komentirat. Kaže da je previše nogometa tu. A isprid mene glumi ka ja gledan nogomet i tako. Doduše moran ga malo prestat kritizirat, poprimija san njegove osobine. Zaboravija san prijavit 2 ispita. Najlakše srat:)
i ništa bilo mi je sve lipo u zivotu, lagano pogledan dvi utakmice dnevno, sad postaju sve jace i jace, popijen koje pivo, malo trknen po nasipu, sve šljaka. I onda se sitin da moran pisat seminar. Odma mi je pa mrak na oči. Danas naravno nisan ništa radija. Spava do jedan. Navečer san iša gledat Argentinu Meksiko u prijatelja na Voltino. Falija san dva puta zgradu. Propustija san cilo prvo poluvrijeme. Ali gol Maxi Rodrigueza je bija prejeben. Kad ga je opalija, ja mislija ovo leti preko Pacifika. Kad ono gol. Onda malo sidnen na ICQ. Nema Dupinčeta, morala se vratit svojima u more:( Tu je TV Freak, koji puši ka i obično. Sad mu pravila ne valjaju. Sve bi prominija. A šta ću mu ja:) Ali odigra je odlično na ispitu. Rješija je zadatak, i posla papir ovima isprid njega da prepišu. Onda su mu žugali ovi iza, pa je napisa na novi list i njima isto posla. Da je našoj repki jedan takvi vezist:) Svi su mu na kraju skandirali:))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.