p o m a l o . . .

22.06.2006., četvrtak

nepoznatoj ljepotici

pokazala mi mala Anchi kako se uploadaju slike na internet. I ja se mislin šta ću stavit. Bija mi je kolega znakovitog imena (Š) prije koji par dana donija poveću količinu fantasy slika. Tako da se nisan moga odlučit između tri sirene, jednoga crvenoga zmaja i jedne heroine sa mačem. Ma završit će one sve u postovima, prije ili kasnije. On san se sitija amoka.net, tamo se nalaze ilustracije iz Martinove Pjesme Leda i Vatre, još uvijek neprikosnovene na mojoj ljestvici. Naša san jednu lipu sa turnira, ali je nepraktična. Ide skroz u širinu. To će malo pričekat dok smislin kako je ukomponirat. I konačno nakon dugotrajne potrage nađoh ovo. Od svih slika na siteu ovu najslabije znan. Baza je šta je cila kraljevska obitelj Targaryen nazad 300 godina opisana i oslikana na amoki, ali naravno šturo. Šteta šta je nisan bolje upozna:(( Doduše ima i dodatak Hedge Knight koji se bavi tim vremenom, ali ga nisam pročita. Sad bi mi je jedan kolega reka Ne bi li glupačo jedna. Izgleda da se zove Shiera Seastar. Ako je vjerovat kolegi sa amoka.net. Ipak joj je on mama, a G.R.R. Martin tata:)) I sad dobro pogledajte sliku. Jeste? Jeste primjetili da ima jedno zeleno, a jedno plavo oko? Ja ne bi nikad vidija da mi Dupinche nije rekla:)

zovem se Shiera Seastar, a ti :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.