p o m a l o . . .

20.06.2006., utorak

osvrt na knjigu "The Darkness That Comes Before"

pročita san prije koji dan prvi dio trilogije Prince Of Nothing Scotta Bakkera. Ušao sam u čitanje sa visokim očekivanjima. Kopa san po fantasy forumima i uglavnom su toga novog Kanađanina stavljali uz bok G.R.R. Martinu i Stevenu Eriksonu. Martinova Pjesmu Leda i Vatre mi je nešto najbolje što sam čitao, a prijatelj - ne onaj TV Freak:)) je nedavno pročitao Eriksona i jedna od knjiga iz njegovog serijala mu je najbolja knjiga u životu.
prva knjiga je dobra, nije naporna za čitanje. Ali nije još osvojija moje srce. Kao Martin:) Čitam na engleskom, pa je malo teško jer ima dosta manje poznatih riječi. To postaje sve manji problem jer se riječi ponavljaju. Dobre osobine knjige su šta je dosta toga sakriveno od čitatelja. Neki likovi, tko su oni? Jesu li dobri ili loši? Šta oni žele? Loše osobine, naravno subjektivno, je šta nema nekoga lika kojeg stvarno volim. Neki su mi prehladni, neki nerealni, trećih nema puno. Ima neka skupina ljudi, Dunyeani, koji su 2000 godina živili negdi u pripizdini i drilali se mentalno i fizički. Nešto ka budistički svećenici. Onda oni mogu sve pročitat sa drugima sa lica. Uvijek sve znaju okrenit u svoju korist. Ljudi kao nijedni drugi ih obično zovu. Nešto kao Jediji bez Sile. Jediji to rade sa Silom, a kako ovi... I uvik rasturaju:( To mi nije baš leglo. Nema toliko opisa unutrašnjosti lika ka šta ima Martin. Ima, ali navika san na ono da ima nekoliko glavnih likova koji su jebeno analizirani. Magije ima dosta, borbi ima. seksa ima, ali moglo bi i više:) Nikad dosta:)
zasad me ide, čita se lagano, a vjerujem da će posli bit odlično. Triba bit optimist. Jedna solidna četvorka. Od pet naravno:)
i zajebali su me u Algoritma. Naručija san treću knjigu u njih i dobija san malo veću nešto su ostale dvi. Iste boje, isti dizajn, samo veća 50%. Kako je retardirano imat dvi male knjige i jednu skroz istu ali veliku. Da su bar različite:((
i zahvaljujem se Anchi na "tehničkoj" podršci;)
ovo bi ka triba bit komplet:((
ovo bi triba bit komplet:(( primjetite kako su sve jednake veličine :)