p o m a l o . . .

18.06.2006., nedjelja

"mora si ti upalit TV:(("

i tako san ja jučer gleda utakmicu Italija SAD. Navija san za Ameriku. Naravno uvik protiv Talijana. I iman prijatelja iz gimnazije koji gleda u Splitu i svaka ekipa za koju on navija ispuši ljuto. Uništija je Srbe i Obalu Bjelokosti. Baza je ako on ne gleda prijenos onda imaju šanse. Čim on upali TV, odma je gol, ili penal, ili crveni. I ništa navijamo mi oba za Ameriku, ide ih dobro, 1:1 imaju igrača više. I vidim ja poruku na ICQu sad ću malo upalit. Pogledam na TV, i odma vidim crveni karton u sučevoj ruci za Amerikanca. Iduća poruka UPS. Prejako. Zabranija sam mu da gleda Hrvatsku danas, ali neeee. Kaže moran gledat penal, ne može Srna falit Šta da radim sa njim. Ima san osjećaj da ga neće dat. Nisan moga gledat. Ja san faliva penale u svojim rukometaškim danima, ja znan kako se to radi:) Srna je izgubija samopouzdanje, ko zna kad je da zadnji gol u Šahtjoru. Stvarno nam je propa:(( Nisan se toliko živcira jer mi je bilo rano:) Oko 9 mi je bioritam za gledanje i živciranje. Namišten za Ligu Prvaka. Očekiva san danas Dan D koji će mi odredit raspoloženje idućih nekoliko dana, ali izgleda da je odgođen. Nismo rezultatski puno izgubili, ali uvukla se nervoza. Nismo dali gol sto godina. A Australija je odlična. A Brazil mi se zgadija. Jedva čekam da ispadnu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.