Pravilo bloga
Ne dozvoljavam vrijeđanje
ni mene ni drugih osoba.
Takve komentare brišem.

Let lastavica

31.07.2022., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara












Negde u Sijera Nevadi, među sekvojama, ekipa grmalja
drvosječa sjela da se odmori i prezalogaji nesto. Nedugo
zatim, odnekud se stvori jedan neugledan, mršavi lik sa
nekim sjekirčetom za pasom pa piskavim glasom kaže:
- Prijatno momci. Da li bih ja mogao, dok vi odmarate,
da sječem malo okolo?
Ovi se pogledase medju sobom, pa njega, pa onako preko
zalogaja:- Ma može momče....samo naprijed.
Ode ovaj i malo poslije čuje se:
- Timberrrr!!!!......i tras drvo
Pa opet malo posle:
- Timberrrr!!!!......i tras drvo.
I tako par puta, dok sve ne utihnu.
Pojavi se mršavko opet kod grmalja pa kaže:
- Hvala momci. Ja bih toliko za danas.
Ovi ustadoše, pogledaše oko sebe, pa pitaju:
- Kako si uspio za ovo kratko vreme da oboriš ovoliko drveća?!
- Paaaa...vježbalo se.... vježbalo se....
- Pa gdje si vježbao?
- Pa u Sahari.
- Pa tamo nema drveća!
- Pa sad nema!






Oznake: blog


- 05:04 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

30.07.2022., subota

Subotnji osmijeh


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara
















Oznake: blog


- 05:17 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

29.07.2022., petak

Hedonizam u hladu


Ako se zateknete na Kalemegdanu, najbolji izbor za
ručak je restoran Mali Kalemegdan, u hladu kestenova.

Usluga je odlična, a jelovnik odličan.


Na kraju, zna se, odlična kava.

Pa ćemo u šetnju, zna se...


Oznake: blog


- 04:34 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

28.07.2022., četvrtak

Skrivanje


Oznake: blog


- 05:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (19) - Isprintaj - #

27.07.2022., srijeda

U hladu Fruške gore


U vrelom danu dobro je potražiti malo hladovine u šumi.
Krećemo kroz kićeni Srem.

Suncokreti imaju sunca i previše, a iza njih pružila se Fruška
gora.

Ulazimo u carstvo hladovine, Frušku goru


Kava u izletištu "Zmajevac"


Mnogo se priča o Fruškogorskim termama. Nisu nas
fascinirale


Vrdnička kula je iznad termi, trošna i neodržavana.

Neki su u dubokom hladu sačekali dok se drugi
u to uvjere :)


Prolazimo pored manastira Rakovac

Iznad Dunava, u Starim Ledincima, smjestio se restoran
"Vidikovac", sa preijlepim pogledom na Dunav i Novi Sad
i odličnom uslugom.




Na terasi je lijepo

Roštilj je odličan

A sada, čeka nas blogerski sastanak. Naše blogersko
društvo održava kontakte. Donijela sam našoj Merkur
časopis u kome su objavljeni njena poezija i proza.


Prijaju domaći proizvodi uz etno elemente i u
dubokom hladu, uz muziku ptica

Je li dosta za danas? Više nego bogato.

Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

26.07.2022., utorak

Deset godina


Mom unuku, bakinom ponosu, danas je rođendan!

Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

25.07.2022., ponedjeljak

I bi rođendan


Rođendani su jedini datumi koji su samo naši i to je
dovoljan razlog da ih slavimo dokle god možemo.
Iako je vladala pošast od +38, ipak smo se okupili.

Mjesto se zna: "Šešir moj". Društvo je svake godine
uglavnom isto. Mijenja se samo zavisno od toga ko je
stigao od prekooceanskih prijatelja.

Na cvjetnoj terasi nije tako vrelo

Dobro raspoloženje je garantirano uz tamburaše




Nakon svih slanih đakonija, treba poželjeti želju i
ugasiti svjećice



Pa, do sljedećeg rođendana!


Oznake: blog


- 05:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

24.07.2022., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara














Oznake: blog


- 05:34 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

23.07.2022., subota

Osmijeh na poseban dan


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara





Dobra organizacija














Oznake: blog


- 07:06 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

22.07.2022., petak

Vreli dan na Kalemegdanu


Kad je skoro 40 stepeni, hlad treba potražiti u šumi,
zašto ne na Kalemegdanu?

Treba i malo propuha, to će obezbijediti vlakić

Jedan dobar krug i vidimo sve, a nije nam prevruće




Bližimo se sahat kuli i mostu

Mahnimo osnivaču grada, kralju Stefanu Lazareviću

Pogledajmo ušće Save u Dunav

Pa malo Ušće, poljubac rukavca Dunava i Save
Zavod za zaštitu spomenika kulture

Sahat kula

Preko mosta, pored postavke Vojnog muzeja na
otvorenom

U Galeriji je izložba evolucije

Poseban pozdrav vojnom muzeju s druge strane,
za Eura

Podno Velikih stepenica opet je neka izložba

Pozdrav Savi i Beogradu na vodi


Pa pozdrav Francuskoj ambasadi i vožnja je gotova

A onda šetnja kroz šumu, samo birajući hlad.


Oznake: blog


- 06:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

21.07.2022., četvrtak

Kod Lorenza


Više puta sam vas upoznavala sa najšašavijim restoranom
u Beogradu, "Lorenzo i Kakalamba"

U vrelim danima, dobro klimatiziran restoran sa odličnom
uslugom pravi je dobitak.

Zna se naš stol, sa jabukama i violinom



Što ćemo danas? Sve je fino.



Za kraj, biramo "sikter mandžu". Moja je Vasina torta


A ovo divno cvijeće je za mene :)


- 06:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

20.07.2022., srijeda

U svom svijetu


U Društvu književnika Beograda održana je
promocija knjige Zorana Škiljevića "U svom svetu"

Promociju je otvorila Anka Stanojčić, sekretar i moderator
Društva, i predstavila učesnike: autor Zoran Škiljević,
Milutin Đuričković, Karlo Astrahan i Zvonko Karanović.
Zatim je pročitala biografiju Zorana Škiljevića.

Karlo Astrahan je kao urednik izdanja dao osnovne
podatke o knjizi

Milutin Đuričković je pročitao recenziju knjige.

Anka Stanojčić je pročitala prvu priču - "Dvojnik"

Karlo Astrahan je razgovarao sa Zvonkom Karanovićem.


Autor je pročitao odlomak iz priče "Trenutak odluke"

Karlo Astrahan je uključio prisutne u diskusiju o knjizi.







Autor je rado potpisivao knjigu brojnim budućim čitateljima.




- 05:55 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (10) - Isprintaj - #

19.07.2022., utorak

Val



Oznake: blog


- 06:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (14) - Isprintaj - #

18.07.2022., ponedjeljak

Rođendan sa stilom


Veoma volim proslave rođendana, jer su to samo
naši datumi, jedinstveni, neonovljivi. Tako je i moja
draga sestra proslavila rođendan, sa stilom, u lepoj
vinariji, uz tamburaše.



Bilo je tu svega, kako i treba, uz dobro vino



Ali i veselja uz daire

Vreme je rođendana, biće toga još :)

Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

17.07.2022., nedjelja

Osmijeh za nedjelju


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara



















Oznake: blog


- 06:48 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (16) - Isprintaj - #

16.07.2022., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara
















Oznake: blog


- 05:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

15.07.2022., petak

Kolač od rogača


Zašto kolač od rogača? Pa jednostavno, Živka ga je
napravila, ja probala, oduševila se i ona mi dala recept.
Sad ga pravim za vas. Mjera je šalica od bijele kave.

Izribajte 4 jabuke i prodinstajte ih na malo ulja.
Dodajte cimet.
Umutite mikserom 4 žumanjka sa pola šalice šećera, dodajte
1 šalicu mlijeka, pola šalice ulja, šalicu brašna, 2 vanilin šećera,
2 pecilna praška i šalicu mljevenog rogača (200 g).
Ručno domiješajte dinstane jabuke i dodajte 100-200 g suhog
grožđa. Umutite 4 bjelanjka i dodajte masi.
Uspite u tepsiju 25x35 cm sa papirom za pečenje i pecite na
200 stupnjeva 45 minuta.
Glazura: otopite na pari 150 g čokolade, 50 g maslaca, kašiku
mlijeka ili vode i malo ulja.

Kolač prelijte glazurom, ohladite i sjecite kocke. Jedite u slast!

Oznake: blog


- 05:56 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (0) - Isprintaj - #

14.07.2022., četvrtak

Osjeti



Oznake: blog


- 05:33 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

13.07.2022., srijeda

Danas kuhamo


Danas je vrijeme za kuhanje. Spremamo punjene kanelone.
Uzmite pakovanje sa 20 kanelona.
Na maslinovom ulju propržite 1 sjeckanu kapulu, dodajte
konzervu pelata rajčice, bosiljak i papar, malo soli.
Prokuhajte 10 minuta.
Pomiješajte: smrvljeno 500 g feta sira, 200 g mozzarele, 200 g
sjeckane šunke, 2 kašike parmezana, 2 jaja i tom smjesom
punite kanelone u tepsiji. Prelijte šalšom sa rajčice i
pecite u pećnici na 220 stupnjeva 30 minuta.
Jedite toplo, uz zelenu salatu.

Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

12.07.2022., utorak

Novi a kvalitetni


Za Društvo književnika Beograda završava se pola
godine sa izuzetnim aktivnostima. Za kraj sezone,
u vrelom danu predvidjeli smo prijem novih članova.
Prvo je predsjednik Društva Zoran Škiljević otvorio
sastanak i predstavio bogatu biografiju Vladanke
Cvetković, koja iza sebe ima čak 22 knjige vrlo
različitih žanrova.


Vladanka Cvetković je pročitala ponešto iz svog
bogatog repertoara, uz srdačan aplauz.

Sledilo je uručenje članske knjižice.

Goran Matić je pjesnik poznat na ovim prostorima.
Predstavila ga je sekretar Društva Anka Stanojčić
i uručila mu člansku knjižicu.

Biografiju je pročitao član Komisije za prijem Srećko
Aleksić, koji je odrecitirao i jednu Goranovu pjesmu.

Sladjana Belko je preuzela štafetu u predstavljanju
Goranove bogate pjesničke palete.


Goran Matić je i sam pročitao izabrane pjesme,
uz gromki aplauz.


ŠAKA MOKROG PESKA

Kad je čovek davao imena životinjama
morao je prvo da zaboravi svoje.
Onda su morali nestati neki jezici,
mrtvi jezici su suviše jasni.
Ona hoda po oblacima
i oblaci na trenutak očvrsnu,
liče na gomilu žgužvanog lima.
Kada obori pogled i naglo zaćuti
to se ne može nazvati, tišina.
Nespretno barata mojim snovima,
vetrenjače melju džakove
mojih uzdaha,umesto žita.
Mesi velike vekne od vetra
i kaže:"Znam šta misliš".
Testo se nadima u mojim venama,
tope se voštane ptice
dok pevaju na prozoru proročišta.
Koje je slučajno zapalila,
igrajući se fosforom
u mojim mislima.
Zvezde su topovsko meso nejenog osmeha
dok sprema postelju
u tajnoj sobi kule od karata.
Prigušeno svetlo te sobe
je kao paučina,
uhvati me i ne pušta.
Ponekad plače, zarobljena u vitražu
i ne može napolje iz šarenog stakla.
Ja tada slušam kako mrtvima rastu nokti
tišina dugo štuca u meni
pre nego što me proguta.
Reči u samrtnom ropcu,žedne značenja,
tumaraju besciljno pustinjom,sklepanom na brzinu od peska iz peščanih satova.
Ako hoću tu da posadim drvo,
daleko od istine,
moram da shvatim
šta je moja voda.



U nastavku programa, predstavili su se gosti: Srđan
Leković

Vanja Parača

Anka Stanojčić je pročitala svoju pjesmu iz Antologije
lekara Srbije XXI veka.

Sa po jednom pjesmom ili odlomkom predstavili
su se: Nebojša Stojoski

Anka Matić

Rade Kokić

Srđan Leković

Milena Lutovac

Srećko Aleksić

Stanko Janjušević

Nevenka Bošnjak Čolić

Simo Vasić

Večer su zasladili novoprimljeni članovi sa po još
jednom pjesmom.


Vidjet ćemo se u septembru!


Oznake: blog


- 05:07 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

11.07.2022., ponedjeljak

Kazalište života

Oznake: blog


- 05:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

10.07.2022., nedjelja

Nedjeljni osmijeh


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara


















- 05:08 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

09.07.2022., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara







Kad nešto moraš, pa makar te ubilo

Najzad slika kvadratnog korena












Oznake: blog


- 06:16 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

08.07.2022., petak

Ribar


Ne plete ribar mrižu svoju, nego se namjestio u hladu
u Đure Daničića 4.





Odabrale smo brancina s prilozima i i odličnu bijelu
tamjaniku


U lijepom ambijentu sveži brancin, ima li što bolje?


Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

07.07.2022., četvrtak

Priča o maslini


Nikad dovoljno slavljenja masline, zar ne?
Ovo su muzičke priče s rodne maslinade iz Šestanovca.



Žena maslina ja sam...



Sprava za branje maslina, inovacija inžinjera iz Splita


- 13:38 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

Želim magiju!


Beogradski ljetni festival – BELEF 2022: Želim magiju!
održava se u Botaničkoj bašti Jevremovac. Danju uživanje
u hladu drveća i fontanama, a noću kazalšne predstave.



Beogradsku premijeru u Botaničkoj bašti imala je
predstava „Za sada je sve ok“, Kruševačkog pozorišta.
Dok se vide svjetla grada, odigrava se pozorišna magija

Koliko neuspjeha nam je potrebno da shvatimo
kako nam je onaj pored nas ipak najbliži, ma koliko
mu mana nalazili?

Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (6) - Isprintaj - #

06.07.2022., srijeda

Kisik


Teatar "Vuk", KISIK
Ivan Viripajev
Master predstava Sofije Mijatović
Igraju Sofija Mijatović i Miloš Lazarov, maestralni par
i u životu, a ne samo na sceni.

"Ivan Viripajev je pred izvođenje jedne svoje predstave
izjavio sljedeće: ,,Zajedno sa glumcima zadovoljstvo nam je
pozvati vas na naš – ne mogu da kažem predstavu, nego,
prije će to biti jedan susret. Zadovoljstvo nam je, dakle, srdačno
vas pozvati na susret, gdje ćemo vam ispričati neke priče iz
života ljudi. U stvarnosti ti ljudi nikada nisu postojali, ja sam ih
izmislio. Ipak, želimo da saslušate te priče, jer su one vrlo lijepe
i dirljive, a osim toga, uvjereni smo da je razgovor baš na takve
teme u današnje vrijeme neobično važan”. "

Ja ne bih mnogo imala šta dodati. Osim, naravno, predstave.

Dok se naša ekipa za kazalište okuplja, možemo popiti piće,
a onda se udubiti u temu.


"Poenta do koje ovo dvoje ljudi dolazi nakon višesatnog
preispitivanja, propitivanja i dijeljenja mišljenja je da ti
zapravo kroz svijet i kroz sve što ti se dešava jedino možeš
da se vodiš svojom savješću. Kada sve skloniš: moralne
kodekse koje si pokupio od okoline, religijske koje si pokupio
kroz porodicu ili tradiciju, jedino što može da te vodi si sam ti,
a to je tvoja savjest. Ne dozvolite da vaša savjest izgori u
kisiku (Sladjana Belko)."


- 05:33 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (14) - Isprintaj - #

05.07.2022., utorak

Šajka Na Tamišu

nt size=3>
U vrelom danu posjetile smo bolesnu koleginu majku
pa se odmorile uz Tamiš, koji protječe kroz Pančevo.



Ima mnogo splavova, ali mi želimo da pređemo na drugu
obalu, u restoran "Šajka"

Evo pristaništa, odavde će nas čamac prevesti na
drugu obalu


Na drugoj smo obali Tamiša s pogledom na Pančevo

Jesi li htela ovaj sto? U hladu je!

Ili neki od ovih?

Može, prihvaćeno

Riblja čorba je savršena

Pa da nazdravimo

Posle ovakvog smuđa ne idu slastice, jer je sam
"presladak".

Naravno, na kraju lijepo piše da je vrijeme za kafu



- 06:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

04.07.2022., ponedjeljak

Ibi The Great


U Narodnom pozorištu gostovalo je Somborsko pozorište
predstavom "Ibi The Great". Okupila se dobra ekipa, još
dvoje neuslikano.


Kralja Ibija je proslavio Zoran Radmilović i predstava je igrana
mnogo puta uz često prisustvo iste publike zvane "ibijevci".
Jedva su čekali neku novu Zoranovu bravuru. Ovu predstavu
nećemo gledati ponovo, ne zato što glumci nisu dobro obavili
zahtjevan zadatak, nego zato što je previše za naš stomak
da gledamo toliko vulgarnosti, brutalnosti i bukvalno sr...
koliko smo vidjeli. Kralj Ibi je ipak, i pored svega što nam se
dešava, preslobodno shvaćen.


- 16:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (14) - Isprintaj - #

Zeleno, zelenije...


Čekaju nas brod "Lotika" i kapetan Željko.

Spremni za ukrcavanje u lučici Andrićgrada?


Prvo plovimo do mosta, da ga lijepo vidimo s rijeke

Okrećemo se i plovimo pored Andrićgrada

Pa zatim kroz kanjon zelene Drine. Pogledajte koje se
sve nijanse zelene boje mogu vidjeti. Baš za Lorcu!

Ima i lijepih plaža


Nestvarne nijanse zelene boje zadivljuju.

Kanjon Drine je impresivan


Kako drveće raste iz kamena?

Na brodu nas ljubazno služi Milan. Predjelo: tri vrste pita,

glavno jelo: janjeće pečenje, krumpir, salata,
pa na kraju baklava.



Kako je lijep ovaj vidikovac!


Zbog niskog vodostaja ne možemo pristati uz spomen
muzej i bolnu postavku u vodi Kamen brod.

Plovimo četiri sata, do ulivanja Žepe u Drinu i natrag
u Andrićgrad.


Autobusom se vraćamo natrag. Pauza je na Zlatiboru,
uz kup sa 4 vrste šumskog voća.


Oznake: blog


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

03.07.2022., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara




Muškarci bi manje lagali, kada bi žene manje
zapitkivale. Prosto je, zar ne?









Kratka ljubavna priča


Oznake: blog


- 05:25 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (14) - Isprintaj - #

02.07.2022., subota

Subotnji osmijeh


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice.
kad se Euro odmara










Žene su uvijek ljute iz dva razloga.
1. Zato
2. Znaš ti zašto.





Kružni tok u Sremu

log.dnevnik.hr/stella/slike/originals/279537581_10225305480958525_3370220671535706803_n.jpg" rel="gallery[1652946883]" target="_blank">

Oznake: blog


- 05:49 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (16) - Isprintaj - #

01.07.2022., petak

Carmina Burana


Carmina Burana, kantata Carl Orf-a, krupan je zalogaj
za sva kazališta i koncertne sale. U okviru BELEF,
beogradskog letnjeg festivala, Narodno pozorište u
Beogradu se usudilo.

U holu kazališta direktor Svetislav Goncić dočekivao
je goste.

Samo su sijevali blicevi na sve strane

Kazalište je bilo puno


Orkestrom i zborovima maestralno je dirigirala Dragana
Radaković

Solisti su bili: Snežana Savičić Sekulić – sopran
Stevan Karanac – tenor i Dragutin Matić – bariton.

Nastupili su uigrano i kao jedan: Hor i orkestar Narodnog
pozorišta u Beogradu, Hor RTS – a i Hor Dečjeg kulturnog
centra Beograd

Večer za pamćenje!

Oznake: blog


- 05:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2022 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (16)
Ožujak 2024 (28)
Veljača 2024 (22)
Siječanj 2024 (24)
Prosinac 2023 (27)
Studeni 2023 (28)
Listopad 2023 (21)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (19)
Srpanj 2023 (21)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (32)
Veljača 2023 (28)
Siječanj 2023 (32)
Prosinac 2022 (32)
Studeni 2022 (29)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (28)
Kolovoz 2022 (25)
Srpanj 2022 (33)
Lipanj 2022 (26)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (22)
Ožujak 2022 (31)
Veljača 2022 (30)
Siječanj 2022 (32)
Prosinac 2021 (39)
Studeni 2021 (31)
Listopad 2021 (32)
Rujan 2021 (30)
Kolovoz 2021 (31)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (29)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (32)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (30)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (32)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (27)
Kolovoz 2020 (31)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (30)
Svibanj 2020 (33)
Opis bloga

"Let lastavice –
slijedi tok rijeke
kao da pliva." ...

Saimaro


Opis bloga, najkraće: BITI ILI NE
BITI. Zašto netko piše, ako ne da
bi sastavio sve svoje dijelove?
Od trenutka kad krenemo u školu
ili crkvu, obrazovanje nas kida na
dijelove, uči nas da rastavljamo
dušu od tijela i razum od srca.
Mora bit da su ribari sa Kolumbijske
obale učeni doktori etike i morala
jer su izmislili riječ sentipensante,
osjećati-misliti, da bi definirali jezik
koji govori istinu.

Eduardo Galeano

(misao pronašla pedeset+)


Sviđa mi se koncept bloga. Šalješ misli
kao sjeme koje odnosi vjetar. Postoji
mogućnost da se sjeme primi i nikne
negdje, a da ti to i ne znaš. Da ga
netko nastavi njegovati bez da zna
tko ga je poslao. Ostavlja mogućnost
da ostaneš nepoznat i nepoznatom
otvoriš vrata za milijun potencijalnih
mogućnosti koje leže u svakom sjemenu.
(pedeset plus)


Cilj mi je biti Čovjek.
I tražim samo
Respect
I jednog dana, kada me ne bude, neka
iza mene ostane (između ostalog) bar
moja Pisana Riječ.

(White lilith)



Putovodoljubni gastronaut
(milord55)



Vrata prvenstveno služe
da prostor zatvore. Ona su
ulaz u njega. Uglavnom su
zatvorena. Otvaraju se
milom ili silom.
Internetske stranice zovu se
portali (portal: glavni ulaz
na pročelju dvora, palače,
crkve ili veće građevine,
izrazito likovno obrađen
(skulpturama i reljefima)
Tvoj blog je portal u tvoj
bogati svijet. Ulaz.

(Potok)


Nije li to smisao
putovanja
- da težimo
postati bar malo
bolji ljudi koji će
dobro što ga
u nekom času
drže na dlanu
dijeliti s drugima
oko sebe?

(j.)

Dok je mora biće i plime,
dok je plime biće i ljubavi
dok je ljubavi mora biti i oseke..

(mecabg)


Sad znam.
Ti si kao Dunav.
Stvorena da teče...
(sewen)

Prava si čuvarica od zaborava...
(sewen)



Kada lasta
u svoj foto virne
slikama nas
sve u srca dirne

(semper contra)



Ljepota se zrcali u očima promatrača
i pamti srcem...

(Dinaja)



Gde je ljepo u svim pogledima, tamo "leti" lastavica:))
(modrina neba)



Postoje lijepa mjesta na svijetu.
Jedno je ljepše i posebnije od svih.
O njemu pričamo srcem,
njega slikamo dušom.
Rodno mjesto.
Svaki tvoj zapis je lijep,
ali ovaj se zove
pripadnost i ljubav.

(Razmišljanja jedne žene)


Ne valja bez riječi.
Ne valja sa puno riječi.
Prava mjera je kad si
jasan sam sebi.
I kad se odražavaš u toplini
očiju drugih. To je onda, valjda,
prava mjera riječi
(morska iz dubina)


Svaka žena i muškarac
su unikati, a mi se
uglavnom ponašamo
isto prema svima,
tj. ponavljamo greške.
(Gogoo)

Drago nam je da si uzivala
i hvala ti na lijepim fotkama.
(posljednji komentar GMD)


mail:
ankas33@yahoo.com


Počasni komentatori bloga:
gogoo i Vladkrvoglad,
koji uvijek dodaju neke korisne
informacije mojim postovima.