Mijenja se, nas

13 rujan 2021

"Nekada su ljudi imali svoje JA
a sada imaju profile.
Nekada su imali prijatelje a
sada imaju pratitelje.
Nekada su imali život a
sada žive samo da bi to uslikali za druge."


Postali smo robovi novog vremena.
Lakše je skrivati se nego biti izravan.
Tehnologija je preuzela ono što je nekad
bilo druženje. Komunikacija je neophodna
svaka je društvena mreža na svoj način
i pokušaj nečeg a s druge strane oduzimanje
sebe. Sada je razumljivo da se zbog korone to
sve promijenilo ali i prije nje je bilo tako.
Počeli smo kao bježati od realnosti.
Sve je koliko i dobro toliko baš i nije. Volim
otkrivati neke dobre strane takvog oblika
druženja ili korištenja a prirodu u svakom
kutku ljepote doprijeti i toliko o njoj s
oduševljenjem pričati. Ona je bogatstvo
ona je raj, tu sam kao nova, u meni ide novi
sjaj. Nadam se da ovo neće pre daleko otiči,
da ćemo opet biti kao nekad, oni u jednoj
lipoj priči. Kad smo imali vremena, bili tu
za drugoga. Osjećalo se da nema strke,
da se druženje, djeci igranje i smijanje
da je onaj razlog zajedništvo a to se
podrazumijevalo. Ustvari tako je malo
trebalo. Desetak djece, puno igara
vani e tako je to kod mene onda bilo.
Čulo se dječji urlici, ali meni je to bilo
divno vrijeme. Bilo je manje grča od
svega, slobode, vremena. Za sve smo
se dogovarali i nalazili. Bilo je
jednostavnije. E sad, mreže su i
spojile dok su neke i razdvojile.

Nije potrebno dokazivati se,
svatko ima neku svoju posebnost
kao i osobnost. Svatko od nas je
priča za sebe, biti unikat je posebno.
To je ono što jesi, ono što te realizira.
A pisati je najbolji način. U tekstu je
dobro rečeno, iako ja volim onaj
stari štih, razgovor kao nekad i uvijek imati
svoje JA. Prijatelje koji su pravi nitko
i ništa ne može zamijeniti. To je nešto
što se godinama stvara i stječe.
A mreže je ono što dođe kao odmor,
nešto što ne bi
smjelo da veže čovjeka tek da
se koristi kao odmor za dušu. Slažem se
da je to iskazivanje kao i dokazivanje
otišlo malo pre daleko, možda se
jednom promjeni ali možda.

Oznake: #mijenjasenas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.