U oku je sve..

03 travanj 2018

Ne mogu si pomoći, toliko mi srce za nježnošću i
ljepotom duše...

Kada maštam vratim se u vrijeme kauboja
da mi konji budu sredstvo jahanja i vožnje
oko svijeta nešto normalno, prirodno i lijepo
kao i prijatelj za dušu. Tako bi to divno bilo samo
s konjem se kretati i sa njime putovati, tad vrijeme
ne bi imalo vremena već živjeti
Teksaški. Otkačeno i uzbudljivo kaubojke i kauboji
uvijek mi je to bilo zanimljivo.
Mašta za ovakvim stilom života i kretanjem....
kao nekad jedinstveno i posebno,
zamislite si to... hm bilo bi ekstra zabavno....
I kad ne mogu, ja sam s njima.. zna se ljubav spaja..
prijatelji jednom, prijatelji zauvijek! Mašta mašti
zna on svog jahaća, sklad je karta koja prolazi
konja svog pomazi, i u kas koji skok eto me već
letim POGLEDOM a u mašti u koji galop.

TKO ĆE

Saslušati kada želim pripovjedati tišinom,
Strpljivo čekati
da prođu oluje moga srca,
i obasuti me toplinom,
Očima dubine mora, svakim me
treptajem potpuno razumjeti,
Snažan dodir u povjetarac
pretvoriti i njime me umiriti,
Biti vjeran prijatelj,
često ne znajući kamo ide,
Zamrznuti trenutak kad
postajemo jedno, da ga ostali
ne vide,
Čekati kad ću doći i biti opet
njegova, kao grive svaka mu vlas
I ponovo s njime poletjeti do oblaka
svijeta, koji postoji zbog nas....
...............KONJ;UVIJEK TU KADA GA ZATREBAŠ <3

KRAJ TEBE KADA NITKO NIJE!!






Oznake: ljubav, duša, nježnost, jednostavnost srce.. tko će..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.