sretno srce vuka

14.07.2014., ponedjeljak

Dobro jutro ti želim

Dobro jutro ti želim
Lijepi dan i lijepe sate
Bar neka sunce grije
Da ugrije duše iscrpljene
Umorne
Zaboravljene

Plamičak svjetla
Svjećica lučica
Neka u srcu tinja
Kao dječja radost
U igri
Na putovanju

Sve loše
Neka
Postane praznina
Ovaj život
I onaj prije
I poslije
U jedno se stope
Kao svemir
Beskrajni
Nerođeni
Neumrli
Ocean blaženstva

Suze umivaju dušu
Lica su čista
Oči vide ne viđeno
Bože
Uzmi me za ruku
Izvedi iz pustinje
U kojoj zalutah
Uči me ispočetka
Prvim koracima
Da koračam
Tvojim stopalima

Pomozi mi kad padnem
Da ostanem čistog srca
Praznog uma
Da postanem
Ruke koje služe
Makar morao
Kao
Ponovo rođeni
Kao jutro
U novom danu

Dobro jutro ti želim
Lijepi dan i lijepe sate
Bar neka sunce grije
Da ugrije duše iscrpljene
Umorne
Zaboravljene
Bože
Uzmi me za ruku
Izvedi iz pustinje
U kojoj zalutah
I vapaj
I krik
I urlik pjesme
Neka bude
Znak početka

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com


http://www.youtube.com/watch?v=Nwf-prWKgnY

Grane pjevaju

Grane pjevaju
Cvrkutom malih ptica
Mladi listovi
Kite ih poput latica
Svjetlost je pravocrtna
Tamo negdje
Svjetlo se razlijeva kao voda
Preko stepenica
Hladnoća proljeća
Uzdrhtalost tijela
Napor prije napada
Zelene trave
Prošarane laticama
U doba šume
Krov je nebo
Sobe nemaju zidova

Napiši mi pjesmu proljetnu
Radosnu, cvrkutavu
Napiši mi pjesmu koja miriše
Grli i miluje
Napiši mi pjesmu u zoru
U kojoj noć ne stiže
Napiši mi pjesmu koja svijetli
Popu dušice lučice
Napiši mi pjesmu
Koja kuca poput srca slavuja
Napiši mi jednu
Koja će me voljeti
A njih ljubiti
Napiši mi pjesmu
Svojim unutarnjim glasom
Koji se ne čuje
Kako ti umiješ
Nježnu i zaljubljenu
Napiši mi pjesmu šapatom drveća
Bez vjetra mirnih krošanja
Napiši mi pjesmu kojom ćemo šutjeti
Pjesmu bez dodira
Koja oplahuje dušu
Kao cvijeće na proplanku
Gorskih krajolika
Napiši mi pjesmu
Ili ne
Voli me i znaj ne voljeti
Biti ću uz tebe
Dok pjesma ne prestane

Grane pjevaju
Cvrkutom malih ptica
Mladi listovi
Kite ih poput latica
Svjetlost je pravocrtna
Tamo negdje
Svjetlo se razlijeva kao voda
Preko stepenica
Hladnoća proljeća
Uzdrhtalost tijela
Napor prije napada
Zelene trave
Prošarane laticama
U doba šume
Krov je nebo
Sobe nemaju zidova

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com


Ne budi me prije proljeća

Ne budi me prije proljeća
Pusti me da sanjam
Da mi vjetar ugrije dušu
Da raznese iverje sjećanja

Kada skrenem u moju ulicu
Procvjetaju bagremi
Orose se polja cvjetovima
Šume cvrkutima
Srce se smije

Prolazim
Šećući kroz snove
Čudnim putovanjima
Mjestima doživljaja
Ruke se kreću
Nečujnim krilima

Pogled kroz zidove
Električnih polja
Zaigrana struja
Promjenjivog napona
Različitog smjera
Kao kazaljke
Zrcalnog sata

U tvojim sam snovima
Plešem i pjevam
Vrela ljeta
Do ledene zime
Kao cvrčak
Ptica iz sjenice
Dodiri preklapaju
Slike u kinima

Filmovi svijeta stvari
Projekcije zatvorenih očiju
Platna u dubini
Iza skrivenih zjenica
Scene u pokretima
Iste
Različitim bojama

Između bijele i crne
Kist sivog svjetla
Potezi boje
Oslikanih listova
Zaspale oluje
Noćima snivaju
Dane bez kraja

Otvorim vrata
Izlazim sa sedmog kata
Iznad pučine
Kao ljuske plovimo
Rijekama
Bez šapata

Donesi mi izdanke
Sa mirisom ljubica
Riječima pjesama
Tkajući
Prsluk uspomena

Vjetar skuplja krhotine
Komadiće staklene duše
Zapalih sanjanja
U sutonu ožujka


Copyright: miljenko_tnsko2002@yahoo.com

Susret dvije ruke

Susret dvije ruke
U prolazu
Ispod balkona
U Sjeni zimskog sunca
Bez pogleda
Iza očiju
Slutnja
Proljetnog mirisa
Nasmijana lica
Poput latica
Prvi put iz početka
Svaki dan iznova
Dovoljna je šutnja

Ruke, tijela
U traženju neba
Taj zadnji dodir
Skutom noći
Izgužvanog mraka
Postelja što sanja
Orošena bedra
Zatvorene oči
Mirnog izdisaja
Orošena koža
Miris tamjana
Prošaran sumaglicom cimeta
Dan je vječni
Kao sjaj
Neugasli treptaj

Na stolu, u zraku
Plesala je bosonoga
Lebdeći kao vatra
Bez glasa
Na svijetlu romantičnog sjaja
U vlastitoj koži
Začešljana
Istokom i zapadom
Mirisom usana
Koje piju riječi
Kao more
Nježno
Valove valja

U zoru
Prije nego što zapjevaju
Otvori mi vrata
Zlatnih pramenova
Pogledom te grlim
Iznad oceana
Blaženstvom snatreći
Početak dana

Susret dvije ruke
U prolazu
Ispod balkona
U Sjeni zimskog sunca
Bez pogleda
Iza očiju
Slutnja
Proljetnog mirisa
Nasmijana lica
Poput latica
Prvi put iz početka
Svaki dan iznova
Dovoljna je šutnja
Dan je vječni
Kao sjaj
Neugasli treptaj

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.