sretno srce vuka

12.06.2013., srijeda

Nikad te neću prestati voljeti

Nikad te neću prestati voljeti
Otišli bilo kamo
Ljubavi ne mogu odoljeti
Bez nje je život Iluzija samo
Nikad te neću prestati voljeti
Zaboravljajući
Dobro, ružno i prošlo
Sa slikama iskrzanih rubova
Davnih trenutaka kojih se ne sjećam
Kad nije bilo
Ni prostora ni vremena
Za bilo sto drugo
Osim očaja u očima
Sa osmjehom na licu
Dani mladosti i odlaska
Daleko od kuće
Sa domom u srcu
Nikad te neću prestati voljeti
Ostajući u tvojim očima
Noseći skriveno srce Između sjena i oblaka
Da ga zjenice ne dodirnu
Lopovi ne ukradu
Do izvora Biserne vode
Nikad te neću prestati voljeti
Umivenog lica
Znojem napora
Teškog rada
Putovanja neprilika
Traženja i čekanja
Zarobljen u iskoraku
Kao lutka ili robot
Srca u metalnim grudima
Nikad te neću prestati voljeti
U jutrima sutona
Na kraju dana
Prije sna Kad ostanem sam sa sobom
Sa gitarama iz zvučnika
Zatečen
Bez riječi
Očiju kao nebo zvijezda
Ja Neumrli Bezglasni, besćutno
Sa umornim rukama
Ja koji pada i ustaj
Puzeći, leteći
Nepostojeći
Nikad te neću prestati volje
Jer ne mogu
Ne voljeti sebe


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Osjećam da me budiš

Osjećam da me budiš
Nježnim dodirom bedra
Provlačiš ruke
Zastaneš na trbuhu
Ta jutra
U kojima pjevaju ptice
Slavuj u ruci
Usne na vratu
Zatvorenih očiju
Tvoja usta tražim
Položaj vraga
Položaj boga
Kao pas
Kleknem iza tebe
Misionarski gledam
Tvoje oči
Zeleni oblaci u njima
Mliječne sjene
U svitanju dana

Prsti putuju
Sa dlanom po koži
Češljaju te
Miluju lice
Slažu kovrčice
Popni se na mene
Kao native na konju
Polegni
Jaši polako
Utiskuješ mi nokte
Na ramena
Ugoda iz tijela
Srh izvlači

Jedan muškarac
Predan ženi
U tom času
Ništa ne postoji
Ni buduće ni prošlo
U tom trenu
Dajem ti dodir
Uzimam tijelo
Kao jedno smo
Rano jutro
Početku dana
Odajem sebe
Uzdahom snenim
Sunce proviruje
Kroz balkonska vrata

Još jedan krug
Draga
Pritisni me do daske
Daj gas
Povećaj brzinu
U dolazećoj sekundi
Razli se po meni
Ja ću eksplodirati
Taj čarobni štapić
U vještičjem šeširu
Roje se ptice
Izlaze leptiri
Pa svi zajedno krenu
Prema
Nebesko plavoj
Kao u Vermeerovoj slici*

C opyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

*http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Jan_Vermeer_van_Delft_001.jpg/704px-Jan_Vermeer_van_Delft_001.jpg

Volio bih te razbuditi prije sna

Volio bih te razbuditi prije sna
Nježnim poljupcima
Na osjetljivim mjestima
Budimo vreli, vrući
Zapaljeni
Krevet pod nama gori
Gašen potocima
Ljubavnog zagrljaja
Ljubio bih
Dlanove i ruke
Ramena
Bedra
Tvoje uzbuđene bradavice
Dodirom jezika
Licem bih te milovao
Trbuh, krilo
Volim kad me
Nogama grliš
Potičeš rukama
Slušam tvoje disanje
Tako je dobro
Oh draga

Mijenjaš brzine
Igru
Između kasa i galopa
Jaši me
U krugovima kreveta
Dok ne padnemo
Umorni
Od jahanja
Po tvojoj sobi
Tresu se noge
Iskri se tijelo
Svemir se smije
Svršavaju daleke
Nevidljive zvijezde
Uzmi me dušom
Voli tijelom
Svaki tren
U nama
Radost vatrometa
Uzmi me grubo
Voli nježno polako
Dugo
Noćima
Nek' prolaze dani
Topim se u tvojim očima
Zamućenog pogleda
Izbacujući lavu
Kroz tvoja vrata
U dubinu
Tvoju nutrinu


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

S tobom sam konačno miran

S tobom sam konačno miran
Bez potreba i straha
Bez nadanja i očekivanja
U matici života
Gdje hodam po vodi
Lebdim iznad zraka
Nije nemoguće
Biti tu i tamo
U isto vrijeme
Nekoliko mjesta
To nisu dijelovi mene
Već ja jesam u svemu

S tobom sam zaljubljen
Volim sebe
Ogledam se u tvojim očima
Misli putuju pokraj mene
Sami doživljaj
Punina tišine
Nema razdvajanja
Tebe i mene
Povezanost
Sa bogom
Kojeg smo izabrali

Sa tobom povremeno
Vodilo je istoj cesti
Koračamo poskakujući
Zagrljeni
Dodirnuti rukama
Kao krilima
Lake ptice
Koja pjeva
Osjećajne
Ljubavne pjesme
Vječnog bezgraničnog
Stvoritelja svijeta

Sa tobom sam u snu
Dalekih tijela
Kad ćutiš zagrljaje
Kao da sam blizu
Ne govoriš
Šutim
Sve je tako jasno
Kao zraka sunca
Duga koja blista
Na tragovima kiše
Iznad naših glava
Okreće se nebo
San postaje java

S tobom sam živ
Dah si života
Nema srodnih duša
U nepodijeljenom
Postoji
Duša jednoga
Dalekog
Tako bliskog
Uvijek u tebi
Manje od zrnca pijeska
Sjeme života



Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Zatvorenih očiju

Zatvorenih očiju
Nježno kucam na tvoja vrata
Tiho, da ne probudim
Miris tvoje kose
Poljupci ispod vrata
Ramena
Licem bih pomilovao tvoje uho
Praviš se da spavaš
Dišući dublje
Ruka na tvojem trbuhu
Osjetim jato leptira
Mijenjaju krilima boje
Silaze u bedra
Pa se upute u grudi

Ćutim te meku
U svom krilu
Obavijam rukom njedra
Okrećeš glavu
Usta su vlažna
Prsti se spuštaju niz moja bedra
Tražeći svijetlo
Milujem prstima
Dok te malim koracima
Vodim u dolinu sunca
Svanuće dana
Pališ taj plamen
Iz kapi na vrhu

Palac je nježan
Polako
Otvaraš vrata
Vodiš me
U ponor
Zemaljskog neba
Nježno ulazim
Milujući vrata
Zaranjam u tebe
Ostani tako
Miruj
Masiraš mi vrat
Miluješ kao da me dojiš
Polako
Sve dublje
Utiskujem ti cjelov
Usta
Ruke su vatra
Grliš me
Listovima
Ritam je fuga
Dramatična i duga
Ništa ne postoji
Sve se čuje
Pjev ptica
Mi smo u dubokoj tišini
Valovi smo mora
Koji miluju stijene
Kreste od pjene


Copyright_ miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Ti snovi, stvarno su čudni

Ti snovi, stvarno su čudni
Zatvorenih očiju
Čarobne riječi izgovaram
Tiho, da te ne probudim
Zagrljen mirisom tvoje kose
Poljupcima u pregibu
Ramena i vrata
Licem milujem
Te doline uzdaha

Praviš se da spavaš
Dišući dublje
Ruka na trbuhu
Između prstiju jato leptira
Mijenjaju boje na krilima
Sve sličniji treptaju
Neba sa zvijezdama
Silaze u bedra
Penju se u grudi

Ćutim te meku
U svom krilu
Obavijam rukom njedra
Okrećeš glavu
Usta su vlažna
Zatvorene oči
Prsti se igraju na bokovima

Tražiš svijeću
Milujući prstima
Malim koracima
Vodim dlan
U dolinu sunca
Svanuće dana
Pališ taj plamen
Iz kapi na vrhu

Palac je nježan
Polako
Otvaraš dveri
Vodiš me
U ponor
Zemlje i neba
Nježno ulazim
Milujući
Zaranjam u tebe
Ostani tako
Ne miči se
Polako

Miluješ mi
Mišiće i žile
Nježno me dojiš
Polako
Sve dublje
Utiskujem se
Spajamo usta
Jedan dah je
U tebi i meni

Ruke su vatra
Listovima grliš bedra
Ples kao da je zadnji
Ne postoji
Prošlost niti sutra

U tvojim krošnjama
Iz grudiju
Kao cvrkut ptica
U dubokoj tišini
Valovi mora
Miluju stijene
Kresta od pjene
Svoju ruku
Preko tvoje
Tvoja me nježno
Masira
U ritmu sunca i mjeseca

Dodirujem zrnce
Bedra se smiju
Zamišljam tebe
Listaš stranice
Ne ispisane
Oboje smo u koži
Nasloni se na mene
Ruke su svuda
Ljubim te
Ližem
Bradu, ramena
Dobro jutro ti želim

Sjedni u moje krilo
Oči u oči
Obgrli me
Nježno, igramo se
Kao valovi na pjeni

Sanjao sam jutros svašta
Vatra, sve sagori
Ostane zlato
Sve drugo
Ne treba
Ni tebi ni meni
Opsjena uma
Ništa ne postoji


Copyright: miljenkotrnsko2002@yahoo.com

Valjao sam se od smijeha

Valjao sam se od smijeha
Sa šest komada
Padajući, ustajući
Kroz priče i grimase
Lica sa nasmijanim rukama
Zagrljaji osmijeha
Plamen svijeće
Polukrug oko stola
Soba oslikana stihovima
Kraj zime
Proljeće prije ljeta

Valjao sam se
Ispod stola
Na laku parketa
Dodiri kose
Srca djevojčica
Godine kao
Šal oko vrata
Smijući se
Očima
Zatvorenih kapaka
Nebo je nosilo
Kišu oblaka
U daljini su
Vijorile zvijezde
Poput
Vjetrovitih barjaka
Trepćući s noći

Prozor kraj kreveta
Umiri se tijelo
San hvata
Poput igračke zmaja
Prekinuta spona
Odleti u susret
Planinskih brzaca
Pa što je ljubav
Ako nije sloboda
Isto drugačije se zove
Hodajući preko pašnjaka
Trava dodiruje stopala
Ptice na granama
Uživaju
Nježna milovanja
Svjetlosti dana
Dodirom ruke
Sve mi je rekla
Donijevši daljine
Dalje od neba
Na prstima
Nježno
Kao sonata


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Listam naša pisma

Listam naša pisma
Kroniku priče
Sjećanja i nade
Vrijeme
Se igralo
Brzo tekući
Planinskim brzacima
Kanjonima
Noću
Visokim
Do Sedam sestrica

Ta slova
Nježnošću zrače
Mirom
Ljepotom
Davanjem
Zaneseni
Pogledima mladosti
Htijenjem
Novog početka
Ponovo rođeni
Zadnje iskušenje
Zemlja se
Prostirala pod nama

Letjeli smo proljeću
Sa pticama
Prema sjeveru
Glave su bile
Iznad oblaka
Blještavo sunce
U zeleno, plavim očima
Prelijeva toplinu

Osmjesima smo razgovarali
Ne zboreći
Ne trepćući dok treperi lišće
Spuštajući kapke
Budan sanjajući
Mir tišine

Sada znam
Bila si kraj mene
Držeći mi glavu
Na nekom svetom mjestu
Klupa kraj portala
Gledajući
Pomicanje neba
Grane
Mijenjaju perspektivu

Taj nježni rukopis
Kao blagi dodir
Dok usne utiskuju otisak
Na dlan ruke
Trepere prsti
Poput violine

Svetu knjigu
Pisalo je nebo
Između suza i jada
Osmjesi zauzimaju
Najljepše mjesto
Sve boli
Odnijelo je more
Kao djeca
Čistih duša
Jedno drugom dani

Nas dvoje smo
Ljetom letjeli
Bez gnijezda
Padajući u jesen
Sa lišćem
U zimske dane
Ledom okovane
Daljine

Mali plamen svijeće
Čuvam u srcu
Za tebe
Neugasli plamen života
Jednom
U neko drugo doba
Ili vrijeme
Tebe
Ponovo ću sresti


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Ne pitam te za sate koje ne spavaš

Ne pitam te za sate koje ne spavaš
Niti što radiš u vrijeme sna
Ti si dramaturg nasmijana lica
Čije drame pucaju od smijeha
Lice koje se smije
Odgovor je svima
Na sva pitanja
Mijesiš kruh noćima
To je kuća pekarice
Bokovima plešeš
Cha cha cha
Ritam plesačice
Majstor si za dizane i pizze
Kako su slatke tvoje kiflice

Noću gledaš
Kako se lijepe tapete
Po prozorima
Svjetlo se oduzima
Oknima
Što će biti sa biljkama
Mogu li
Rasti u tami

Na balkonu si
Mašem ti sa ulice
Kako da dođem do tebe
Val raje u masama
Odnosi me kao poplava
Plivam prema obali
Nadam se da
Kuća još stoji

Probudim se iz sna
Utroba kao da nije moja
Tijelo se vraća i obnavlja
Tko mi je stavio
Program starenja
Ono zrnce koje je došlo
Nikada se ne mijenja

Gdje su sati
Kad vrijeme ne postoji
Putujem
Od nemila do ne draga
Tražim vrata
Za izlazak iz snova

Konačno da se probudim
Unisono pjevamo
Ništa se rastvara
Zar je izvor svega
Dosada
To smo kopirali
Od onih koji su nas
Pravili
Samoća boga
Bez igdje ičega
Sloboda
Ništa ti ne treba

Što dalje idem
Manje znam
Ostaje mi
Da prihvaćam
Ovo i ono
Ništa me ne brine
Netko vodi račune
Zbraja i oduzima
Svi na kraju
Imamo
Najviše ocjene

Teške su nam uloge
Kad se saživimo
U glavama poplava
Um u dilemama
Razum cijepa čestice
Traži se istina
Zidovi vjerovanja
Čemu služi namjera
Avantura je privlačna

Jednom bio si
Što ćeš opet biti
Mir i tišina
Ocean bez uzroka
Pojam je glavna uloga
Ne veži se
Lebdi
Mijenjaj pravac kretanja
Sve je igra
Skini masku od lica
Svuci odijelo tijelo
Možeš dalje nego ptica
A kada te vide
S tobom će letjeti
Samo let
Je život tvoj
Ne spavaj
Probudi se
Vječan si oduvijek
Uživaj
Raduj se
Beskraju
Slobodi

Ne pitam te za sate koje ne spavaš
Niti što radiš u vrijeme sna
Ti si dramaturg nasmijana lica
Čije drame pucaju od smijeha
Lice koje se smije
Odgovor je svima
Na sva pitanja


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Ušetala je kao nekad

Ušetala je kao nekad
Lakog koraka i nasmijanog lica
Tresući pepeo cigarete
U hodu
Ulazeći u sobu
Obješenu među krošnjama
Noći skrivenog mjeseca
Neba prepunog zvijezda
Kao balon koji će prvi vjetra odnijeti
Na putovanje u jednom trenu

Zatvorila je vrata
Okrenula ključ
Nitko da ne kuca
Svijet se vrtio
Putujuća zemlja u spirali
More promjena
Svijet je igra vremena

Ta soba
Nevidljiva
Njoj znana
Kazaljke sata
Ne broje dane
Otkucaji
Zaustavljenih ura
Sve svijetli
Od jedne
Lučice
Fenjer je pravi

Skinula je kaput
Raskopčana košulja
Tri gumba ispod vrata
Kako si
Ne govorim ništa
Samo treptaj
Hvala što si stigla

Sjela je uz mene
Na postelji od svile
Sjene su plesale po zidu
Nas dvoje , krevet
Ogledalo po strani
Mali plamen svijeće
Svjetlo u srcima
Igra smijeha
Bez riječi
Samo ruke, prstima
Crtaju i pišu
Ispruženi dlan
Dodiri topline
Stare vatre
Razdragane

Skidamo sa sebe
Jedno drugo
Naša odijela
Sa drhtajem
Mladosti
Na grudima
Tople ruke
Otisak usana
Zatvorene oči
Šum plamena
Dah
Noć zvijezda
Udišem miris kože
Između
Vrata i ramena
Duboko
Dah života
Zagrljeni
Ne postoji
Više od ovog
Nema ničega
Bezbrižna Suzann
Dva tijela
Izgubljena
Dođi, zagrli me
Rečenicu slažu slova

Pokriveni tišinom
Lebdimo
Ne biramo snove
Lijepe uvale
Toplog mora, ljeta
Galebovi prolaze
Nas dvoje
Kao da smo od svijeta
U tom trenu
Na postelji
Mekoj
Lagan dodir ruke
Ležimo
Jedno prema drugom
Očima pričaš
Nasmijanog lica
Usne su se sve bliže
Dišemo
Dah nas spaja

U toj noćnoj sobi
Među krošnjama u zraku
Cjelov primam
Dar ne zaborava
Zašto da se budim
Sretni
Ona i ja


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Jedno jutro probudit ću te

Jedno jutro probudit ću te
Nasmijanog lica
Raširenih ruku
Kao krila ptica
Dotaknut' ću svojim
Krilom tvoje
Negdje na krovu
Ispod žica
Samo cvrkut
Nas dvoje
Kao nekad u davnini
Srest će nam se oči
Spremni za let
Padat' ćemo k zemlji
Uhvatit vjetar
Koji nas podiže
Do nebeskih daljina

Naše ruke
Raširene
Letjet ćemo
Mimo jata ptica
Pjevajući suncu
Koje se nad zemljom diže
Toplina će grijati
Naša naga tijela
Ponovo rođeni
U svijetu bez dvojbe
Davni letači
Mi opet spojeni
U pjesmi
Zore
Na nekoj drugoj zemlji
Biti ćemo
Kao početnici
Pišući stihove
Ja i ti
Ti i ja
Opet jednom nerazdvojni
Dok ne razdvoje nas dvoje

Naći ćeš me opet
Kao na početku
Kad zarastu rane
Pjesmi ovoj
Utkat' ćemo
Mjesto
U srcima
Slova
Svijet nije nikad isti
Prepoznat ću tebe
U letu
Na peronu
Sa kojeg
Na put se kreće
Pruga mu je
Kao zlatna zrnca
Bliješteća na suncu
U našim srcima
Između ljudi i ptica
Mi bića koja
Iskusismo
Drame
Ja sam ti
Ti si kao i ja
Ja sam on
Ti ona
Nije važno
Koliko igre je za nama
Daj ruku
Raširimo krila
Letimo
U susret
Novom svitanju
Horizont se budi
Udaljava
Poletimo skupa
Nasmijanih lica


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Sjedim sa rukama

Sjedim sa rukama
Dlanovi na licima
Slušam otkucaje
Gledam
Podrhtavanje rukava

U mraku kina
Za vrijeme drame
Tvoja ruka
Klizi mojim koljenima
Riječ je čarolija
Na platnu
Ležimo u mraku
Dva kraja svijeta
Okrenuti
Oči zatvorene
U istom smjeru
Tvoja ruka iza
Trbuh
Krilo
Dodir da zasvira
Koža nas dijeli
Glatkog i nježnog
Uzdah tihi
U sceni filma

Oboje u snu
Nježno
Dirajući
Puteni
Dišući polako
Srca odjekuju
U tami tam-tama

Ruke prebiru
Krunicu
U molitvi
Predaju se bokovi
Zagrljaju
Listovi i butine
Maze se, miluju
Poput ptice bez glasa
Okrećeš glavu

Ljubim ti usta
Nježno
Prodirući u tom grljenju
Ritam je isti
Izazivajući
Oh, draga
Ne govorim ništa
Stvaranje u snošaju

Vrisak nas spaja
Ludilo dijeli
Ne idem nikuda
Privijam te
Milujući grudi
Cijeli dan
Ostat ću u tebi
Zemaljski raj
Prostrt je pod nama

Dajem ti sve kapi
Stvaramo nebo
Eoni lome stijene
Umjesto kiše
Miris ružinog grma
Nosi nas poput latica
Oceanu
Koji nas cijeli

Jutro
Otvara prozor neba
Oči su mijena
Suze
Na licima osmjeha
Dolina suza
Neka postane
Dolina smijeha
Ljudi će letjeti
Uz pjevajuće ptice

Sjetio sam se davnog sna
U kojem trčim
Četvoro ruku imam
Kojom razlikom
Zvijer
Čovjek od sebe dijeli
Uzmi ga u ruku
Provuci po žicama
Ja ću svirati prstima
Menuete
U sablasnom dvorcu
Zaspali plesači
Popadali
Kraljevi po podu

Leđa pod eteričnim prstima
Samo vrhovi
Vrat, ramena
Topla jeza
Oh, dragi
Uđi
Neću ništa
Da nas dijeli
Pokrij nas
Mirisom
Jasmina


Copyright: miljenko_trsnko2002@yahoo.com

Operi moje prste

Operi moje prste
Sa bedara i dojki
Miris cimeta sa usana
Poljupce boje breskve
Na tvojoj koži
Te ruke koje dodiruju
Grle i pale
Ne okreći se
Već sam daleko
Ostaju
Nježni dodiri
U razbacanim plahtama

Operi moje dlanove
Sa svojih oblina
Moj okus
Na uhu
Kapcima i ustima
Ne želim te tetovirati
Svojim dodirima
Niti na tvojoj koži
Ispisivati svoje ime
Poklanjam ti ljupki šal zagrljaja
Koji će te grijati
Upijati znoj tvoga vrata
Na cesti
Sa rukama ispod košulje
Tražeći
Moje otkucaje
Čuvati tvoja usta od
Teških riječi
Orošene usnice
Kapljicama marcipana
Nježno zelenog neba
U tvojim očima
Poput vode

Operi moju strast
Koju sam razlio po tebi
Zalijevajući tvoj cvijet
Uljem ruže i proljeća
Kada su tijela
Poput stabala
Obnovljena poslije zime
Listala pupajući
U pjevu ptica
Krošnje
Mladih listova
Jaglaci i šafrani
Visibabe pokraj vode
Fleke snijega
Raspršene
Po poljima
Poput nebeskog sjemena
Kreacija odmakla
Na krilima
Galeba
Na putu prema
Zvjezdanim trenutcima
Vatri divljine

Operi me
Biti ćemo čisti
Samo ljubav će ostati
Tu žudnju želja
Voda će odnesti
Mi ćemo biti
Kao dva vjetra
Jedan uz drugoga
Padajući
Grleći planinu
Kotrljajući se dolinama
Prkoseći zvijezdama
Slobodni
Iznad pustinja leda
U pijesku izniklih rijetkih cvjetova
Milovani suncem
Zrakom nježnih dodira
Zastajući
Čekajući oluju
U snošaju
Pretapanju
Ljubeći jedno drugo
Ispucanim usnama
Dišući
Orkan
U beskraju


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Hodamo sami

Hodamo sami
Po perivoju
Snijegom prekrivenih grana
Ljubim ti lice
Samo poljupci
Ne dodirujem te
Zagrljajima
Očima ti ne govorim
Izlijevam boje
Radosti i tuge
Sve dio spektra
Duge

U tvojim očima
Ja bih da plivam
Da se topim
Želim ti biti sladak
Kao slatko
Od jabuka
Nježno dodirnuto
Mirisom cimeta
Taj okus
Koji jezik otapa
Zatim se oblizuješ
Skupljaš tragove
Svojim usnama

Toplo, poput pokrivača
U dugoj zimskoj noći
Dodirujem ti tijelo
Dišemo u tami
Mjesečina na ulicama
Ljubavlju
Noćas gorim
U bunilu
Stihova i rima
Kratke pjesme
Velikih poema
Teku riječi
Zemaljske rijeke
Pjevam ti pjesmu
Sa pticama
Na početku dana


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

U snježnom jutru

U snježnom jutru
Romantične bjeline
Krevetne topline
Ne znam kako
Da počnem
Od dodira ruke
Poljupca u kosu
Udah tvog vrata
Šapat na uho
Oh draga

Nogom
Milujem ti bedra
Plahovita ruka
Na drhtečem torzu
Oboje bez daha
Slušamo
Jedno drugo
Zatvorene oči
Započetog dana
Samo dodiri
Usnama tražim
Htio bih ti
Nešto tiho reći
Oh draga

Nemir u nama
Svaki dodir
Nježno nas valja
Ljubim ti grudi
Milujem trbuh
Gdje luta ruka
Dodiruju me prsti
Pišeš mi po meni
Poljupcem
Privijam te
Pijem te mila
Opijen sam
Od tvog dodira
Oh draga

Ugasle su
Svjetiljke plina
Pokrijmo se
Sakrijmo u mraku
Nitko nas
Ne može pronaći
Igrajmo se
Do sutona
Nježne igre
Kao na vjetru svila
Oh draga

Ako sunce
Ne izađe
Upali svijeću
Osvijetlit će noći
Grijat će tijelo
Srce
Ljubit će
Prvu
Kao da je zadnje
Oh draga

Strasno ti se dajem
Uzmi me kad želiš
Lezi na mene
Letjet ćemo
Ispod sunca
Iz nas
Prosipa se
Trag repatica
Kao pjesma bez kraja
Oh draga

Kada dodirujem
Rukama
Tvoje grudi
Svemir se stvara
Prelijepa si
Sjajne su ti oči
Pij me za dobro jutro
Uzmi tokom dana
Pokrivaj se
Sa mnom
U novoj noći
Oh draga


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Dobila sam pismo od tebe

Dobila sam pismo od tebe
Noćni je sat
Ne, neću brinuti
Ali opet
Malo sam nesigurna
Tko zna
Ljubim ti ruke
Mili
Zagrljaj tvoj želim
U ovaj čas
Čudne ideje
Kasni vrijeme
Budi uz mene
Rame ti dodirujem
Mazim te
Nježno
Oh, dragi
Odoh u strast

Vježbala bih
S tobom
Strpljenje
Sklad
Položaje
Za svako mjesto
I prilike
Uzmi me uz sebe
Biti ću uz tebe
Kao sakramenti
Čuvani u srcu
Svetim mjestima
Šutimo u tišini
U nama sve miruje
Govorimo
Bez riječi
Svjetlost nas dodiruje
Meko kao krila leptira

To što je u meni
Prelijepo u tebi
U tvojim očima
Ogledam se
Ruku mi provuci kroz kosu
Privini se uz mene
Ostanimo u postelji
Snijeg je po svuda
Danas baš ništa
Osim kože na svili
Ništa nas
Ne dodiruje


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Utočište u moru

Utočište u moru
Kap u vodi
Kao stablo
Koje se hrani
Rastući
Bliže oblacima
Ne putu nepoznatom
Odmor u krošnji
Nebeske ptice
Na sjenovitom perju
Sunčev odsjaj
Kao polarno svjetlo
U vedrom danu

Magla u noći
Izađe na kraj
Skrije sve
Dodiruje nježno
Noć šapuće
Znaj
Pozdravi i pisma
Stabla u dolini
Zemaljske oči
Zvijezda sjaj

U vrućici gorim
Sunčevim žarom
Usnama vrelim
Ljubim tvoje tijelo
Kao da je zadnje
Što činim na zemlji
Meka mi ruka
Miluje
Baršun tvoga bedra
Širiš krila
Prolazim kroz tebe
Klečim, molim
Topim se
Poput leda
Vječni je samo
Zagrljaj

Orošena
Koža
Usne na njoj
Dajem ti dah
Poljubac
Prstiju dodir
Pjesma neumitna
Spaja
Pakao i raj

Volim te bez riječi
Rečenica
Slova
Ne pripadamo
Romanima ni pričama
Pogled je dovoljan
Zatvorim oči
U tvom sam naručju
San koji me budi
U drugom svijetu
Sjedimo na obali
Ocean miluje
Noge u pijesku
Rumeno lice
Zjenica sjaj


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

U džepu nosim

U džepu nosim
Tvoje rukavice
Sa nekog putovanja
U njima su bile
Tvoje ruke
Tražim miris
Nešto što me podsjeća
Na tvoju kosu
Pogled
U mojim očima
Osmjeh lica

Kada bih sutra
Otišao
Putem beskraja
Možda bi suza kliznula
Niz lice
Žal,
Da sam te ranije sreo

Drage ruke
Riječi
Oči
Dišem, učim biti
Ili sam na početku
Tek rođen
Ljubavnik u tvojim njedrima
Osjećam
Dodir kože
Miris jasmina

Stavi ruke
Između dlanova
Nasmijat ćeš me
Toplinom
Nježnim pokretima
Sve što mi želiš reći
U tvojim je očima
Ostat' ću bez riječi
Prepušten
Dodirima

Sve što želim
Rečeno je rukama
Prstima razgovaramo
Crtamo na plahtama

U džepu nosim
Tvoje rukavice
Sa nekog putovanja
U njima su bile
Tvoje ruke
Tražim miris
Nešto što me podsjeća
Na tvoju kosu
Pogled
U mojim očima
Osmjeh
Poljubac
Susret zaboravljeni


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

U postelji

U postelji
Zatvaram oči
Prelijepe slike
Tebe
Prate me
U noći

Kao cigani svirači
Violine
Boja gitare
Grli me pjesma
Nježna duboka
Dajem se melodiji
Koja me vodi
Od postelje plesa
Prema slobodi

Snijeg sitno leprša
Večeras
Jučer
Pred večer
Zatvaram oči
Nijemo
Pričajući s tobom
Milujem ruke
Grijem od zime
Ljubim ti dlan
Pokrivam njedra
Toplina struji
Prstima
Po koži

Leptir ili cvijet
Laticama
Dodiruješ krila
Mirisom ljubeći
Taj nemiran let
Pahulje
Na prozorima
Otope se, odu
Do nove zime
Vraćajući se
Sa kapima kiše
Proljeća, ljeta
Crveno žutim
Jesenima
Nježne
Kao tvoje lice

Sjedim kraj nogu
Vatra kamina
Tvoja ruka
Češlja mi kosu
Prsti
Na usnama
Svjetlo u srcu
Laku noć
Vrijeme je da se budim


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Tvoje ruke

Tvoje ruke
U džepovima mojeg kaputa
Stojimo
Ispod zimskog neba
Tražeći zvijezdu
Kuda poći
Naše oči
Zrcale se na svodu
Početak ne postoji
Kraja nema
Ta zavedenost
Stvor poseže
Za stvarima
Opsjena je pala
Kao snijeg
Kad pokrije behar
Lomeći
Sve ispod njega

Postoji posve druga priča
Bez slika i slova
U kojoj
Ne postoji ništa osim stvora
Mir je konstanta
Frekvencija
Britka
Brza, čista
Nema umora
Nitko ne spava
Ni krugova, piramida
Signali svijeta
Većeg od ovoga

Uzimaš formu
Htijenju kad treba
Eteričan
Stjenovit
Nerazdvojan
Od jednoga
Koraci
Lakši od pera
Bez krila letiš
Lebdiš
Taj svijet je
Izvor jedinoga

Vrati se domu
U iluziji
Nemaš obaveza
Kako bi ih imati mogao
Jedan ne postavlja
Zadatke
Ne traži vjernost ni vjerovanje
Kako da ti kažem
On je dijete
Sve ima
Ništa ne treba
Samo igra, igra
Nema sunca
Niti noći
Svjetlost
Dolazi od nikuda
Jednostavno
Sve svijetli
Bez
Uzroka i posljedica

Pitaj se
Tko ti kakve priče nudi
Koje su namjere
Činiš li sam
Svijet zabluda
Kada ti se ne sviđa
Ne znaš
Kako iz toga

Dajem ti ruku
Zatvori oči
Sve možeš
Što i ja
Ti si
Cjelina
Jedinstvenoga

Tvoje ruke
U džepovima mojeg kaputa
Stojimo
Ispod zimskog neba
Tražeći zvijezdu
Kuda poći
Sve faseta
Jednog jedinoga


Copyright miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Pisat ću rukom

Pisat ću rukom
Po tvojem tijelu
Odgovori mi usnama
U jednom dahu
Dugom
Kao let bez krila
Iznad obala snenih

Znaš čekanje
Vodi htjenje
Grlim te oko struka
Milujem lice
Ruka na tvojoj koži
Nježna noć

Tvojim tijelom
Ispisujem
Svete riječi
Po tijelu ljubavnika

Koža oko usana
Licem te ljubim
Utiskujem vrelinu
U pregibu
Ramena i vrata

Ćutim te
Prekrasnu
Dajem se
More sam
Prepuštam se
Rukama
Tebi ženi

Leći ćemo
Goli, umorni
Priljubljeni
Isprepleteni
Zatvorenih očiju
Dok umorne usne
Ne zaspu

Lijepo mi spavaj
Grijat ću te
Svojim kaputom
Uz tebe
Plovim
Na valovima snova
Prema obali
Jutrom se zove
Dan je na obali
Kamena kuća


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

U ovom svijetu

U ovom svijetu
Između ljubavi i straha
Stojiš
Kuda mržnja pripada
Na kojoj je strani
Ne dozvoli
Ljudima tužnih lica
Da skidaju osmjeh
Sa tvoga
Nevidljivo idi
Nisi od svijeta
Mogao bi
Ostavljaš ga po strani
Tvoj put
Nije jedina zemlja
Ni bezbroj mliječnih staza


Namjerom
Čistog lica
Početak kojeg nema
Beskraj se proteže
Na obje strane
Ostaje ti
Sada

Pokrećeš ruku
Okrećeš svemir
Iz očiju
Svjetlost blješti
Stvaraš sunce
Nebeski znamen
Putuješ dalje
Prosipaš komete
Igra
Svjetla i sjene
U dubokoj temi
Neispavane noći
U snu
Otvorene oči

Dodir, misao
Ne postoje
Kako se to zove
Pjesma duše
Njezin let
Prolaze kolone
Cvjetnih haljina
Šešira maslačka
Cvrkut ptica
U nasmijanim granama

Skreni pogled
Stojim po strani
Iskradi se iz svijeta
Ti prekrasna
Mirisna
Nježnih latica
Dodirnimo prste
Naših ruku
Jedno drugo
Činimo pticom

Proletjet ćemo kroz snove
Na mjesto
Gdje su dani zore
Sve se budi
Ne sanja
Priče, silne priče
Smjeh do suza
Ono što smo
Živjeli negdje
Doline tuge
Boli i rata
Smijemo se
Blagi
Danas sam
Čovjek-žena
Draga
Dragi
Sretna srca
Vukova i ljudi


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

U noći tamnoj

U noći tamnoj
Bez svjetla
Prohladna soba
Iza visokih kuća
Postelja
Podatna i meka
Nagi
Nježnim dodirima
Tražimo
Vlastita uskrsnuća

Duša u tijelu
Prepušta se
Mamći
Drugu zove
Dođi miluj me
Pa dira to tijelo
Rukama svojim
Slušajući
Dah
Koji se prekida
Ubrzava
Do nerazumljivog
Mrmorenja
Kao izvor
Planinom
K moru se spušta
Žureći
Po stijeni
Užitak
Raspršenih kapi
Pjena ispod slapa
Polako se smiri
Ostaje bez glasa
Teče
Mirno
U susret dolini

Prsti nježno
Prebiru
Skrivena mjesta
Tijela su
Violine i gitare
Dodiri
Zvuk tišine
Nasloniš
Glavu
Na moje rame
To san je
Java
Tko zna
Nestajanje horizonta
Nebo se plavi


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Dali smo bića primalnog krika

Dali smo bića primalnog krika
Koja se istražuju dodirom
Doživljavajući put
Koža koja se drugom miluje
Sve što se giba
Teži dodirima
Ushit zraka
Preplavljen jecajima
Sladostrasnih
Poljubaca
Predavanje i davanje
Kao da sam već u tebi
Plešući
Nježnim pokretima
Vježbam kratku formu
Pjesnik na početku
Zatvorim oči
Pjesma
Svršava
U ovoj noći
Po tvojoj koži
Kapi
Rasutih slova

Zagrljeni posteljom
Prekriveni
Zvijezdama
Utapamo se žedno
U nama samima
Još da ti ispričam
Neku rečenicu
Ne odvaja mi se
Od tebe
Dok me miluješ bedrima
Tuširaš me poljupcima
Spretnija si u hrvanju
Pristao sam na predaju
Da te osjetim ustima
Milujuću školjku
Ljubeći vrat
Uvijaš se u plesu
Karte su na krevetu
Obučeni ili goli
Skidamo se i oblačimo
Već je ruka
Prema vratima
Vraćamo se
Naslonjeni na jastucima
Igra je na početku


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Samo šutim

Samo šutim
Jutarnjom tišinom
Gledajući priču
Kao ptica let
Jata prolaze kroz mene
Odnoseći prošlost
Spremajući zemlju
Za novi svijet

Bez dodira i glasa
Ćutim tvoju blizinu
Prepuštam se
Ovdje i sada
Rukama zagrljaja
Sjajnim očima
Plesa na kiši
Tango
Flamenco
Kastanjeta
Udarci u def

Plešem oko tebe
Lakoćom plesa
Sjena
Okrećem svjetla
Na pozornici
U publici
Nikog nema
Osim nas

Zaustavljena traka
Slika izlazi iz filma
Stvarajući svoj
Prostor varijanti
Beskrajna polja
Trčimo kao djeca
Ljubav se saginje
Podiže zavjesu svijeta
Otkrivajući bedra
Dolina rajska
Znaš li što znači
Poljubac dugi
Usnama
Na početku romana
Zagrljaj te čuva
Grlim vrat violine
Uzdah
Utroba ti prede
Uspavane želje
Kao leptiri
Lete, lete
Odnoseći
Ne spokoj

Dobro jutro
I laku noć
To mjesto tišine
Mir koji vodi u san
Lezi kako želiš
Dodiruj me tijelom
Igra je života
Glave, ruke bedra
Nježna ti je koža
Dlanovi su topli
Kao pjesnik što pjeva
Donoseći zvijezde
Mi djeca neba
Poljubi me draga
Što ljepše mi treba
Usana dodir
Kao san


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Prekriven sam

Prekriven sam
Tvojim otiscima
Lica, prstiju
Mirisa
Dah ispod vrata
Poljupci na ramenima
Topli dlanovi
Dodira
Tvoje ruke
Na mojima
U mojima
Na bedrima
Nježni ugrizi
Tragovi prstiju
Kao šlag u kavi
Ruž na prsima
Moj drhtaj
U tebi

Obris usana
Posvećen
Skrivenim mjestima
Dodiri dahom
Zubima
Miluješ me
Očima
Jutarnjeg sjaja
Nozdrve
Dubokog udaha
Koža
Lagano guranje
U ringu
Rvači
Na podu
Zagrljeni nogama
Okreću se kao klupko
Koje plete i odmotava
Podani zagrljajima

Igra
Stvaranja
Eksplozija svemira
Tijelo ovog svijeta
Stanica
Putovanje se nastavlja
Spirala je izlaz
Zagrli me
U ovom snu
Beskraj je pred nama


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Zaspat ću

Zaspat ću
Mirisom tvoje kose
Poljupcima na vratu
Prstima na bedru
Zaspat ću
Dišući tebe
Zagrljenu
Nježnu
Plahu
Nasmijanu

Zaspat ću
S tobom
U naručju
Dragom
Toplom

Zaspat ću
Izlazeći
Kroz san
Hodajući
Iznad vode
Dlan na dlan
Isprepleteni prsti
Mala ptico
Grlim ti krila
Zagrljajem noći
Mirisom
Kadulje i koromača
Poljupcem ruže
Nasmijanim srcem
Dahom vatre

Sve u nama gori
Oceani plamte
Užareni krajolici
Ljepši no ikad
Postolje je
Prekriveno kišom
Bili smo fluid
Prije ovih dana


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Sruši svoj ponos

Sruši svoj ponos
Od tvoje sjene
Ne vidim
Sjajne zrake sreće
Pokrivaš me
Zaboravom
Šutiš
Umoran od laži
Istine se bojiš
Beskrajne riječi
Opsjena je tuga
Sve prazno je
U meni

Ostalo je ništa
Od tebe
Gola sam
Bez kaputa
Što da ti govorim
Gledajući kroz daljinu
Strast pohote
Dvoje
Oduzetih
Divljih
U tami postelje

Umjesto riječi
Utiskivao si poljupce
Na moje lice
Bolnim usnama
Tvoji zubi
Čežnje i požude
U noći
Kao dvije žene
Tuga do boli

Ljubav o kojoj
Pričao si priče
Niti jednim slovom
Da mi kažeš
Mrzim te
Jer toliko te volim
Zagrli me samo

Iskreni prema sebi
Zamijenili smo strane
Kad patim
Pokazujem ti
Koliko te volim

Sa ljubavlju
Veze nema
Strast igre
Dodiri na brzinu
Tijela kao lutke
Tko sam ja
Da li te ima
Sa sobom se borim

Pijana
Od opojnih želja
Uzmi me još jednom
Zadovolji se u meni
Nestani u noći
Jutro će mi reći
Sanjala si
Osmjehni se
Sreći


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Dvije ptice pjevaju

Dvije ptice pjevaju
Nježnu pjesmu
U krošnji
Dodirnute suncem
Spajajući krila
Letom
Bez granica
Stvaratelj na putu
Život kreacije
Iz svjetla do tmine
More je duboko
Tamo
Gdje nema sunca
Sve svijetli samo

Grane su
Prepune zvijezda
Voda i drvo
Jedno drugom daje
Svaka krošnja
Svemir u malom
Listovi u padu
Zaigrani vjetrom
Zemlja se nudi, daje
Ništa ne traži

Život slavi
Kroz smjeh i suzu
Uzmi tu tugu
Zagrli ju
Ustani mali
Shvati
U tebi je
Najljepše od svega
Ljubav u srcu
Teče kao rijeka
Ako nekad
Nestane u stijeni
Znaj
Zemlju ljubi

Budi
U ovom trenu
Sve što si bio
Što ćeš biti
Svaki tvoj pokret
Shvaćen u mnogom
Varijante beskraja
Izaberi
Kojom ćeš se kretati
Dalje
U sada


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Budim se

Budim se
Mirisom tvojih poljubaca
Tijela teška od sna
Vani je magla i zima
Grijemo se dodirima
Ranim jutarnjim satima
Kad pošten svijet spava
Uranjajući
U miran tok dana
Miluješ me stopalima
Bez riječi
Predani
Pokretima
Želji zagrljaja
Ja ču biti bez sedla
Grliš me koljenima
Moja bedra
U galopu
Obići ćemo
Daljine svemira
Ubrzavajući
Sve do eksplozije zvijezda
Svako jutro
Kao pjesma
Novog dana

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Brišem te od vode

Brišem te od vode
Poslije slapa
Miris divljine
Pjevaju ptice
Nebeskih boja
Iza tebe
Rukama
Prolazim kroz kosu
Sjajne ti oči
Vatra razgara
Udahneš plamen
Dišem miris
Puti, tijela
Između
Poslanja i želja
Središe svijeta
Prstima te ljubim
Prebirući
Jagodicama po koži
Privukao bih te bliže
Rukama saznanja

Meditacija
Neka traje
Zastale su slike
Kapi u letu
Dlan
Tvoja leđa
Bokovi i grudi
Klečim pred tobom
Skupljam kapi
Na koži
Provučeš mi ruku
Podignute oči
Kosa nježno
Miluje ti bedra
Grudi su nam
Kao jata ptica
Trbuhom
Struji
Rapsodija oluje
Jata
Slobodnog pada
Krila leta
Usnama tvojim
Sve bliže
Latice cvijeta


Laku noć draga

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

Zagrli me jednom

Zagrli me jednom
Samoga na cesti
Zagrli me
Vjetrom i olujom
Pokaži se
Bljeskom munje
Dodirni moja stopala
Vodom
Zagrli me
Tužnog i sretnog
Suznog lica
Nasmijanih očiju
Poguraj moje srce
Kad zastane
Zagrli me
Prije sna

Jutrom
Budiš me
Dodirom
Bez glasa
Ustani
Vrijeme je
Kreni

Uzmi moju tugu i radosti
Neka budem kao ti
Koji zna
Proljeće usred zime
Sa oazama ljeta
Cvjetovi iznikli iz snijega
Miris daljine
Zrak koji diše
Čistog neba
Sa bijelim oblacima
Poput čipke
Vezene kao
Jutarnje molitve

Budi ja
Zovem te
U svoje grudi
Bit ču ti
Ostani
U mojem srcu
Bilo što da se desi
Tako ćemo
Opet biti
Ti i ja
Slobodni


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.