07

utorak

travanj

2009

10 things to hate about you

I hate the way you talk to me,
and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots,
and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick;
it even makes me rhyme.
I hate it, I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh,
even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around,
and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you.
Not even close,
not even a little bit,
not even at all.


Pitam se, koliko ću se puta osvrtati na tu pjesmu. I bespotrebno ju citirati. Učiti napamet. Što li već.
Sama je pomisao doslovno urnebesna, da će vjerojatno zauvijek biti tako.
Razmišljam o tome da napustim blog.
Vjerojatno neću. Ali postoji mogućnost.
Prelijep je dan za osobno tamničarenje unutar četiri zida, zar ne? Zar ne?
Sjetila sam se Male neki dan. Čovječe, to su bila vremena ekspresije emocionalnih krahova.
A smiješno je to.
Meni je postalo sve smiješno. Ne iz razloga zato što su se situacije nenadano okrenule radosnim aspektima, nego zato što se polako mirim sa životnom ironijom.
Što pak, dovodi do moje iskrene mržnje prema kalupiranju i postavljenim ograničenjima. Ali to je posve druga stvar.
Probna državna matura. E, to je ironija nad ironijama!
Daj mi samo 600 riječi i samo oko 2 sata da napišem nešto suvislo i pametno što bi bilo vrijedno čitati i ocijeniti. Pa, kako god, ne završi to dobro kad su mi postavljeni okviri.
Činjenice su te da imam skoro više od 600 riječi. Najbolji je odlomak otpao u utrci prepisivanja i vremena. Imam lijep rukopis, ali kad ti se ruka nekontrolirano trese i koči, nije baš vrijeme za odabir fonta.



02

četvrtak

travanj

2009

Preglasna šutnja o proljeću

I kiša je stala.
Samo se zvuk naših osmjeha
orio u tišini
uz glasan pjev ptica
i tutnjavu Sunca.

Paradoksalna šutnja
prolila se nebom
u istoj horizontalnoj sreći
kao proljetni poljubac
u cvijeću.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.