10

srijeda

listopad

2007

Vi niste sami, ovdje u tami...

I bolje da se nikad vise ne vidimo, nikad nismo u istom vremenu, jedino nam je proslost zajednicka, a samo su snovi izmedu.


Prije par mjeseci rekla sam da se odricem ljubavi. Sto je i bila istina, no kako se sve mijenja, pa i to se primijenilo. Moja cvrsta stajalista koja se temelje na uvjerenu kako je ljubav jedna golema izmisljotina uzrokovana idiotizmom polako su pocela biti ne bas tako cvrsta stajaliste. Tocinje vise to i nisu.
Sad pak mislim da ljudima treba oprostiti. Cak i ako vam slome srce. Ili tako nekako. Realna je cinjenica da nam ljubav uistinu treba. Dmm opet sam bila u krivu kad sam se kao sto vec spomenuh odrekla te imaginarne imenice.
S vremenom shvatis kako i nije najbolje stajati sam na kisi i kako zaista katkad trebas nekoga da misli na tebe.
Usput zakljucila sam da sam do bola KOMPLICIRANA i ako se to nekome ne svida, boli me briga. =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to bi bilo to, sad nemam volje dalje razglabat o temama vezanim za gore navedeno pa vas sveee pozdravljam =)

01

ponedjeljak

listopad

2007

Tree Hill Haley James Scott - Halo





jedan od najboljih pjesama koje sam ikada cula...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.