nedjelja, 31.05.2015.

Srce na leđima

(srce uočila Ankica)

Svemir, posljednja granica. Ovo su putovanja svemirskog broda Randomheart. Njegova petogodišnja misija: istražiti čudne nove svjetove, tražiti novi život i nove civilizacije, hrabro ići gdje još ni jedan čovjek nije išao.
Zvijezdani nadnevak 015005031
Na zahtjev Caninofila, pozvani smo da posredujemo u vanjsko trgovinskim odnosima između susjednih planeta Bik i Rot iz sustava Canina. Naše prisustvo u pregovorima smanjilo je napetost i tenzije sa obadvije strane i osiguralo protokol po svim standardima Ujedinjene Federacije Planeta. Agresivan pristup pregovorima, zauzele su obje strane, no ispoštovana su sva pravila vezana za međuzvijezdanu trgovinsku razmjenu i postignut je dogovor o suradnji. Naša uloga promatrača je zasigurno smanjila tenzije i omogučila brzi dogovor te završetak pregovora u razumnom roku.
Kada je riječ o ovako močnim i ponosnim nacijama kao što su ove, uvijek je dobro da postoji promatrač ili posrednik koji će svojim iskustvom smanjiti eventualne prekomjerne tenzije i osigurati mir.
U povjesti ovih rasa, vođeni su ratovi izazvani prirodnom agresivnošču i nebrigom Caninofila zaduženih za posredovanje. Jedan povjesni podatak govori o iznenadnom ratu u kojem je Caninofil zadužen za zastupanje stajališta Rot-a, vrlo neozbiljno shvatio sličnu situaciju, što je dovelo do lansiranja, tada još nuklearnog oružja sa Bik-a i razornih posljedica na površini Rot-a. Posljedice radijacije osječale su se na površini Rot-a, godinama nakon tog iznenadnog napada, ali isto tako, to je bilo upozorenje da se u budučnosti poduzmu bolje mjere opreza u sličnim situacijama.
Nakon što smo prisustvovali uspješnim pregovorima, i svjedočili očuvanju mira i dobrosusjedskih odnosa, krečemo dalje sa svojom misijom.

subota, 30.05.2015.

Srce u ruksaku

Granični prijelaz. Ide Cigo i gura bicikl, a na biciklu ruksak.
Carinik: -Što imaš u tom ruksaku?
Cigo: -Ništa, gospodin carinik, samo pijesak!
Carinik: -Jao, mene si našao zezati, sad ću ti ja pokazati…
Uzme carinik nož, izbode ruksak, kad ono, stvarno samo pijesak curi. Pusti ga carinik. Nedugo posle toga, ista scena, opet Cigo gura bicikl i ruksak, a u njemu opet pijesak. Poslije nekoliko puta, kaže carinik Cigi: -Meni ovdje ništa nije jasno! Pustit ću te svaki put, ali mi reci što ti švercaš?
Cigo: - Pa kako što, gospodin carinik, pa bicikle:)

19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

petak, 29.05.2015.

Srce od grive

Zvijezdani nadnevak 015005029
Canina, jedna od najstarijih poznatih sustava. Središte sustava predstavlja po mnogima najstarija planeta imenom Betty. Procjenjuje se da je starija od stopet miliona godina.
Gledano kroz povijest, bila je poprište mnogih važnih događaja, kako za ljudski rod, tako i za mnoge druge prijateljske i neprijateljske vrste. Na ovom planetu vođeni su mnogi rativi buhus vulgarisa. Oduprla se je invaziji klop sickus rase. Preživjela je udare kometa koji su joj trajno promjenili naličje. Bila je strah i trepet za kurire koji su prolazili kroz ovaj sustav. Dobre i pozitivne rase nagrađivala je gostoprimstvom i ljubavlju, dok je zlonamjerne, negativne vrste kažnjavala prirodnim nepogodama.
Mnoge su legende ispričane i mnoge se priče još dan danas pričaju o događajima na ovom iznimnom planetu.
Sa radošću u srcima napuštamo Betty i krećemo dalje u istraživanje novijih, manje znanih svemirskih prostranstava.

četvrtak, 28.05.2015.

Srce na mački

Zvijezdani nadnevak 015005028
Prije ulaska u sustav Canina, moramo još proći kraj planeta Catus, rubni planet iz sustava Felidae.
Već prilikom ulaska naših teleskopa u vidno polje planeta, osjetili smo dređenu vrstu napetosti. Očitanje zamjećeno na našim senzorima ukazivalo je na prestanak svih gibanja na površini planeta. Kako smo se nastavili približavati, ništa se u tom smislu nije mjenjalo. Aktivirali smo sigurnosni sustav i sustav štitova. Svo naoružanje smo držali u prvom stupnju pripravnosti. Bilo je to vrlo jezovito iskustvo, zbog neobjašnjive povratne informacije koja je dolazila sa površine planeta. Planet koji je bio poznat kao miroljubiv i označen kao ne rizičan, prestao je odašiljati bilokakve inormacije sa površine. Iznenadni nestanak signala života, nismo mogli objasniti nikakvim poznatim primjerom. Zaustavili smo se na relativno sigurnoj udaljenosti i pokušali ponovno skenerima prikupiti bilokakvu dodatnu informaciju sa površine planeta, ali uzaludno.
Kako nam Catus nije bio prioritet u tom trenutku, nastavili smo svoje putovanje, sa namjerom da ga označimo kao neistraženog i željom da se vratimo kako bi smo dokučili uzroke smirivanja pulsa planeta na neobjašnjivu razinu.

srijeda, 27.05.2015.

Srce preko oka

Zvijezdani nadnevak 015005027
Lepus je planet koji pripada sustavu Leporidea. Radi svoje pozicije na zvijezdanoj karti, pripadnici Ujedinjene Federacije Planeta, koriste se tim planetom, kao i mnogim drugim planetima u sustavu, za eksperimente raznih vrsta. Od testiranja novih vrsta naoružanja, kako laserskog i plazmastog, tako i biokemijskog, preko medicinskih i farmaceutskih eksperimenata, pa sve do eksperimenata na području prehrambene industrije i industrije mode.
Na svojem putu prema Caninima, malo smo skrenuli sa puta, kako bi smo provjerili količinu zračenja na planetu, odnosno ustvrdili stupanj sigurnosti, zbog skorog posjeta pripadnika rase Znatiželjikus. Njihovo izaslanstvo želi iskoristiti planet za testiranje svojih novih optičkih produkata.
Mjerenja su pokazala da se planet, kao i njegova atmosfera, nalaze u dozvoljenim vrjednostima negativnog zračenja, kao i ostalih negativnih utjecaja koji su proizišli iz prethodnih pokusa vršenih na ovoj lokaciji.
Izvjestivši glavni stožer o statusu planeta, nastavljamo svoj put svemirskim prostranstvima.

utorak, 26.05.2015.

Srce od krila

Zvijezdani nadnevak 015005026
Na putu prema Caninima prošli smo kroz sazviježđe Cygnus, najsvijetlije sazviježđe sustava Anatidea. Blještavilo površine planeta nije usporedivo niti sa jednom drugom poznatim planetom u galaktici.
Sam planet Cygnus je prekriven gustim raslinjem, čije krošnje odnosno vanjski površinski dio sačinjevaju gusto zbijene grane, nerjetko i povezane u jedinstvenu cjelinu čineći tako specifične zrakonepropusne nizove stabala. Površinski sloj stabala je izrazito bijele boje, što stvara za vedra dana odbljesak toliko jak da je izrazitu svijetlinu zvijezde moguće vidjeti sa udaljenosti od više svjetlosnih godina, odnosno lagano je prepoznati među mnoštvom zvijezda.
U ovom mirnom dijelu svemira, planeti kao da se natječu koji će svojom ljepotom i posebnošću više oduševiti članove naše posade.
Ostavljamo za sobom blještavi Cygnus, i nastavljamo put prema sustavu Canina.

ponedjeljak, 25.05.2015.

Srce od leptira

(srce uočio walker gjuro)

Zvijezdani nadnevak 015005025
Uputili smo se prečacem nazad prema sustavu Canina, kroz pojas pod nazivom Lepidoptera. Interes nam je privukao omanji planet iz sustava, imena Papillon 2. Njegova besprijekorna struktura ostavila nas je bez daha. Simetrija planeta je veličanstvena. Od svih neobičnih oblika, ovaj planet vjerojatno ima najneobičniji koji smo do sada susreli.
No tu je i njegova druga strana, koju predstavljaju olujni vjetrovi, razorne moći. Sam planet nije nikada u potpunosti istražen. Prilikom samog pokušaja približavanja planetu, aktivira se nešto što smatramo obrambenim mehanizmom planeta, a očituje se u iznenadnom stvaranju vjertova orkanske snage, što doprinosi efektu izuobličavanja površine planeta. Ovaj neobični fenomen je vrlo učinkovit u sprječavanju istraživačkih misija na površini. Jedjako tako upučuje i na prisutnost inteligencije nepoznatog izvora ili kao alternativna mogučnost ostaje utjecaj magnetskog polja koje se aktivira na specifičan način prilikom približavnja vanjskih tijela planetu.
Za sada nam ostaje jedino promatrati planet sa sigurje distance i diviti se njegovom besprijekornom izgledu.

nedjelja, 24.05.2015.

Srce od prhuti

(srce uočio Nino)

Zvijezdani nadnevak 015005024
Zbog neobičnih aktivnosti u Dermosferi, morali smo naglo napustiti sustav Canina. Transportni trgovački brod federacije, prolazivši kraj planeta Brada uočio je veliku krhotinu planeta kako se odvojila od površine i nekontrolirano se kretala međuzvijezdanim prostorom, prjeteći trgovačkim brodovima u tom području i stvarajući potencijalnu opasnost ostalim planetima u tom dijelu sustava.
Kada je naš brod stigao na poziciju gdje je krhotina posljednji puta viđena, naišli smo samo na njen trag u zvijezdanoj prašini. Koristeći mikro termo skenere i sonde pomoću kojih određujemo gustoću slobodnog prostora, uspjeli smo odrediti vjerojatni smjer kretanja krhotine. Sljedeći slabašan trag, put nas je doveo do susjednog sustava, a otpala krhotina bila je zaustavljena na manjem planetu pod nazivom Prst 2d.
Prišli smo planetu i ustanovili da krhotina, radi relativno slabog gravitacijskog polja i umjerene magnetske privlačnosti planeta, kao i radi njegove neobične prilagodljivosti da amortizira vanjske utjecaje, nije prouzročila nikakvu štetu, te da se vrlo blago zaustavila na površini planeta. Ustanovivši da je opasnost od utjecaja krhotine prošla, te da ne postoji više opasnost za međuzvijezdane brodove niti za planete, vraćamo se na kurs prema sustavu Canina u potrazi za novim otkrićima.

19:15 | Komentari (12) | Print | ^ |

subota, 23.05.2015.

Srce od kokice

petak, 22.05.2015.

Srce od buđole

(srce uočila Helena)

Sjede građevinski radnici: Englez, Francuz i Mujo na 20. katu zgrade koja se gradi i otvaraju paketiće s doručkom.
Englez: - Not again! Opet mi je Mary napravila tost sa putrom i sirom. Već 20 godina mi pravi isto svaki dan. Ako mi i sutra smjesti isto, skačem dolje da se ubijem!
Francuz: - Mon Dieu! I meni je Jacqueline opet napravila baget s majonezom, brijem i gljivama. Ako sutra bude isto, solidarno skačem i ja! Mujo: - Evo u mene opet neki glupi kruh s marmeladom! Ako i sutra bude isto, vala eto i mene za vama dolje!
Naravno, sutradan kao i do tada, svi imaju isto za doručak. Skoči Englez, skoči Francuz i naš Mujo hrabro za njima. Na sahrani njih trojice stoje Mary, Jacqueline i Fata.
Mary: - Dear God! Da smo samo znale što ih tišti. Da su nam bar jednom rekli da ne vole jesti uvijek isto. Oh, mučenici jadni. Pa napravila bih neki drugi sendvič. (šmrc)
Jacqueline: - Da, draga moja (šmrc), i ja bih mom mužu napravila nešto drugo. Da sam samo znala...
Fata: - Jes' vala... Samo ne znam što skoči Mujo. On je uvijek sam spremo' svoj doručak.

četvrtak, 21.05.2015.

Srce na kareu

(srce uočila Mela)

Sljedeća priča se bazira na istinitom događaju. Imena mjesta i sudionika su izmjenjena kako bi se zaštitili nedužni.

Tajni agent Mel Gipson, taj dan je bio na supertajnom zadatku. Dok je pratio trag sumnjive pošiljke mesa po raznim trgovačkim centrima, put ga je nanio u poznati trgovački centar Auf Land. Dok se sa svojim super sposobnostima prerušavanja savršeno uklopio u masu praveći se da kupuje meso za juhu, ugledao je komad krmenadla, koji je na sebi imao oznaku koju je anonimna tajna skupina obilježavala meso, šaljući na taj način šifriranu poruku istomišljenicima. Srce mu je počelo lupati sve brže i brže, što je obično značilo da je na pravom tragu.
Kada je došao na red, i kupio svoje meso za juhu, nastojao je onako neupadljivo i diskretno od prodavačice zatražiti komad mesa sa oznakom, kao šatro mu treba da ga pofotka za svoju šeficu u uredu. Prodavačica je bila jako sumnjičava u vezi neobičnog zahtjeva, pa se počela odmah izmotavati i objašnjavati kako to šta traži, nije u njenoj moći jer ona radi samo sa pilećim mesom, a kolega koji radi na svinjetini trenutno je na pauzi.
Iskoristivši trenutak nepažnje sumnjičave prodavačice, Mel se ušuljao iza pulta i okinuo nekoliko fotki sumnjivog mesa. Okrenuvši se, sumnjičava prodavačica opazila je Mela iza linije dozvoljene za posjetitelje, te odmah pritisnula gumb za tihi alarm.
Perifernim vidom Mel je uočio zaštitare kako ga diskretno pokušavaju opkoliti.
Izvadio je memorijsku karticu iz mobitela i odlučio sačuvati njen sadržaj pod svaku cijenu. Poskrivećki ju je stavio u usta i progutao, kako ne bi pala u ruke anonimusa.
Nakon što su ga uhvatili, pokušali su od njega izvući informacije o tome tko je on i za koga radi, te zašto ga je zanimao taj određeni komad mesa. No Mel je profesionalac u svom poslu i ništa im nije priznao. Nakon što su ga detaljno pretražili i nisu pronašli ništa, nisu imali drugu opciju nego da ga puste.
Nekoliko dana kasnije, memorijska kartica sa vrlo vrijednim sadržajem je prirodnim putem ugledala svijetlost dana, a njenom sadržaju ja danas svjedočim pred vama.

srijeda, 20.05.2015.

Srce od jetre

(srce uočila Marina)

- Votka + led: Uništavaju bubrege.
– Rum + led: Uništavaju jetru.
– Viski + led: Uništavaju srce.
– Džin + led: Uništavaju mozak.
– Coca-cola + led: Uništavaju zube.

Zaključak: Led je smrtonosan!

19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

utorak, 19.05.2015.

Srce od pilećih prsa

(srce uočio Tomislav)

ponedjeljak, 18.05.2015.

Srce na mortadeli

(srce uočila Ms. Heart)

Kako Zagorci nazivaju mješalicu betona?

Morta dela!

nedjelja, 17.05.2015.

Srce na trbuhu

Zvijezdani nadnevak 015005017
Na površini jednoga od planeta u sustavu Canina, zapazili smo vrlo neobičnu pojavu. Radi se o nizu od tri, oblikom vrlo slične površine, jednake nijanse tla. Pretpostavka je da se radi o prirodnom fenomenu, no nije isključena mogućnost vanjskog utjecaja na površinu.
Skeneri su pokazali da na planetu nema živih organizama, što nam olakšava istraživačku misiju i promatranje neobičnih pojava. Sa vremenom smo ustanovili kako je pravilna struktura planeta promjenjiva, te kako se lice planeta mjenja u relativno kratkom vremenskom razdoblju. To djelomično potvrđuje teoriju koju su postavili Caninofili, a dio te teorije govori o tome kako su planeti u sustavu Canina na svojevrsni način živi, te da evoluiraju, rastu, pa čak i da na određenoj razini komuniciraju sa drugim planetima iz sustava.
Rijetko raslinje na području gdje je pojava bila vidljiva, omogućilo je dobru vidljivost iz orbite planeta, a samo područje je bilo simbolično nazvano Radensko.
Nastavljamo svoje putovanje u potrazi za novim elementima, kako bi upotpunili naš periodni sustav.

subota, 16.05.2015.

Srce na prsima

(srce uočila Tijana)

Zvijezdani nadnevak 015005010
Sustav Canina obiluje šumovitim planetima koji su gotovo cijelom površinom prekriveni raznim raslinjem. Sama površina gotovo svih planeta u sustavu, sastoji se od nekoliko vrsta tla. Od vrlo svjetlih, pa sve do vrlo tamnih površina, koje gledane iz orbite planeta daju cijelom sustavu dozu prepoznatljivosti i specifičnosti.
Neki od planeta su nastanjeni raznim životinjskim oblicima, od kojih su najrasprostranjeniji buhus vulgaris i klop sickus. Obadvije vrste se hrane fluidima koje crpe iz samog tla. Klop je potencijalno opasan za sam planet jer može biti prenosnik svojevrsnih virusnih oblika, koji su u stanju dovesti do potpunog kolapsa, pa čak i do uništenja planeta koji nisu zaštićeni, odnosno na vrijeme tretirani protiv njihovog potencijalno štetnog učinka.
Brigu o planetima vode Caninofili, humanoidna rasa koja živi u skladu sa planetima iz sustava Canina.
Još dvije vrste koje su svojom veličinom vrijedne spomena su glistarisi i traka-vic, koje nastanjuju određene predjele unutrašnjosti planeta, a bez pomoći zaštitnika planeta Caninofila, mogu biti također opasni za zdravlje cijelog sustava.

Caninofilski, aff vaff vaff, što će reći u prijevodu:

19:15 | Komentari (13) | Print | ^ |

19:15 | Komentari (14) | Print | ^ |

ponedjeljak, 04.05.2015.

Srce od kabela

(srce uočio walker gjuro)

Kak se mi muški (valjda nisam samo ja) nikak ne naučimo pospremat, ili čistit za sobom, tak su česte rečenice :
"opet si sve pokapal po lavabou"
"opet si majice vuko iz sredine"
"kaj je tak teško bacit veš u koš "
"mogo si mrvice pokupit sa stola"
"ne bi ti ruka otpala da malo usisaš stan"

A nikak da dočekam da mogu ja ženi nekaj tak reći :), jer ona za sobom sve pospremi ( i zamnom).
I nakon nekoliko godina braka dočekam taj dan.
Ostavila je fen na mašini, valjda se žurila na posao.
I odmah pomislim, evo mojih pet minuta, sad mogu konačno reći :
a-ha, ostavila si fen na mašini, onak razbacano !!:)
Ali onda vidim da mi je zapravo srce ostvila.
Pa tko bi joj prigovorio.

-ovo samo tak usput malo.(w g)

19:15 | Komentari (16) | Print | ^ |

nedjelja, 03.05.2015.

Srce u zubu

Zvijezdani nadnevak 015005003
Putovanjem u duboki svemir naišli smo na mjesec Zub 5 koji je kako se čini popratni satelit planeta Usta u sustavu stomatosfere.
Oslabljena mjesečeva kora pod nazivom caklina, zbog smanjene mineralizacije, dovela je do propadanja samog mjeseca. Utjecaj kariogenih biča koja su nastanjivala ovaj mjesec, a čija se glavna privredna grana rudarstvo zbog oslabljenog površinskog sloja potpomognuto seizmičkim djelovanjem odnosno događajima na samom mjesecu, omogučio je da dođe do ovakvih propadanja odnosno urušavanja samog mjeseca.
Legende i vjerovanja govore o misterioznim bičima koje takve satelite nakon njihovog konačnog odumiranja odnose u svoj misteriozni svijet, a za uzvrat planet obdaruju blagodatima i prosperitetnim novim vrijednostima.
Napuštamo stomatoferu i njene stanovnike, te krečemo u potragu za novim legendama i misterioznim svjetovima.

19:15 | Komentari (17) | Print | ^ |

subota, 02.05.2015.

Srce od kokica

(srce uočila Ms.Heart)

Bio sam danas sa ženom u kinu. Gledali smo neki romantičan film.
U trenutku kada je cijelo kino uzdahnulo ne neku tužnu scenu, ona se okrene prema meni i kaže: -Dragi, sada bi bio taj trenutak kada želim čuti one tri slatke rijeći.
Okrenem se prema njoj i sa pogledom punim ljubavi kažem: -Dodaj mi kokice!

petak, 01.05.2015.

Suho srce

19:15 | Komentari (11) | Print | ^ |

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.