guma, ae, f.

11 prosinac 2010

Ovih dana dolazi svašta na komp i na vrata (viš, već dugo nije bilo murije), ovo je citat iz, od, kako li – uglavnom - “Lastana”. Zahvaljujem blogeru koji mi je to poslao jer je prva verzija bila skraćena i koja me nije podsjetila da je svaka šala pola zbilje. Tako sad duhovno obogaćena dopunjavam veličanstveni blog o Svakodnevnom životu u Zagrebu.
Pa kaže, između ostaloga:

"Samozadovoljavala sam se s Barbikom uslijed čega je Barbiki ispala glava i ostala “unutra”… Što da radim? Molim vas, ne šaljite me ginekologu…"

Curica koja je ovo napisala: 1. Jako je mlada, 2. Nema dobar odnos s mamom, da ne velim s roditeljima. 3. Nije se na vreme izgrala s Barbikama (sad sam sretna za sve one potrgane bebe kaj su klinci na vreme razvalili a čega sam se užasavala, al mi sad ne postavljaju glupa pitanja), 4. Nadam se da do sada je Barbikinu bulju nekak izvadila i da bu od sad koristila komade koji se ne rastavljaju mehanički.

Jedna od mojih (bivših) prijateljica se rano udala i rodila dve curice. Bili su (ona i muž) tolko osviješteni da nisu htjeli više djece i koristili su kondome. To je bilo jako davno i nije se nosilo (kondomi) ko danas, mislim nisu bili moderni, ali je ona od nekud spukala neke u boji pa s natpisima i tak. Ak nije lagala, a ak i je, nije kriv kondom.

Alzo ostal kondom u ženi i ona to nemre izvaditi i ode ginekologu. Ginekolog joj je bio vodio obje trudnoće i poznaju se, prijatelj s njenim mužem. I sad - nije ju ni pregledal, pita samo kaj je došla i odgovori: Čuj ja ti to zvadil nebum, nek ti to zvadi onaj majmun koji ga nije navlekel kak treba, ja ti to mogu samo gurnuti dublje i to ne rukom.

Znajući kakav je, nije se ni puno uzrujala (inače se nije puno uzrujavala) i riješi to sama, naravno, tak i tak je k njemu otišla zbog blizine ambulante i prvog vala vlastite panike. I veli: Jebemti, još je na njemu pisalo - pušači sretno. Viš, možda je to bil kondom za pušače???

Sretnu se ubrzo u lokalnoj birtiji taj isti ginić i njen muž (automehaničar) na kavi, sve to kod nas blizu, Zagreb je mali grad, i veli Muž: Pa dobro kak mi tu gumu nisi ženi zvadil? A ovaj mu veli – a zakaj si ga ti tam opće ostavil. Muž opet: Gle, da ja tebe nekaj pitam: Kak ti opće možeš j***ti kad o p***i znaš sve? A Ginić njemu: Ma nemoj! Pa i ti znaš sve o četverotaktnim motorima, a furaš auto.

Očito nisam imala baš mirnu mladost, već par puta čujem neke verzije događaja za koji znam iz prve ruke, ajmo reći ruke, za ostat fin, a pričaju se ko općepoznate šale.

Posle je (bivša) prijateljica ostavila muža, zela decu i udala se za drugoga i rodila još dvije curice. Daljnje priče o gumicama mi nisu poznate.

Jučer sam poludila zbog vlastite neinformiranosti, vidim na stolu petardu. A celo jutro su neki mulci tak rokali po parku da ne samo kaj mi je sluh patil nego je smrdil karabit pa bar do Dubrave. I pitam kaj sad to petarda dela među tekama i knjigama. Ne želim reći kak me dete pogledalo, dobila sam i hvalevrijedan kompliment (naravno da ne!), radilo se o gumici za brisanje, a u obliku petarde. Čudno, neće više one u obliku leptira i bubamara, jel to ja starim ili deca prebrzo rastu?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.