Da recepti! Ovo je recept!

02 prosinac 2010

E sad mi je dost!!! Svi nekaj kuhaju, zmišljavaju, dodavaju, oduzimaju, zajebavaš se s nekom pašticadom dan i pol a pojede se za 10 minuta, bože moj, skuhaš na lešo i bok te veseli. Niko više ne jede žgance z mlekom ili grenadir-marš (moja bivša svekrva je to zvala granatir marš, odgovara njenoj naravi). Nemaju pojma kaj je to grašak s noklicama. Ili juha od luka. Ili sos od hrena (to niko na svetu ni kuhal ko moja stara), a o paradajz juhi da ne pričam.
Fort mi dolaziju neki recepti simtetamte. Za sve imam živce zbrisati ih bez čitanja, ali kad mi dođeju kolači sa slikovnim dopunama, onda stvarno popizdim jer kolače znam samo jesti. I to mi fakat dobro ide.
Kad sam bila mala nije bilo još i za kolače delati, pa nisam imala od kog naučiti, a posle se nisam angažirala, tako to. A vrhunac je bila makovnjača jednom godišnje i nekakvi keksi bože sačuvaj, spečeno slatko brašno s nekom masnoćom, a modl za oblikovanje su bile ŽELJEZNE šalice za kavu. To je trebalo sačuvati. Neviđeno. Nečuveno. Željezo čovječe, ne neki lim, tak željezno da je stara tukla (isto tak samo jednom godišnje) šnicle s njima.
I sad mi Sanja, koja je a propos, danas došla s takvom zurkom da sam se skoro rasplakala (zvlekla je kosu na četku i sfenirala, duboko sam uvređena! i zgleda ko Ana Štefok iz 1959. godine!) alzo Sanja mi sad poslala ovaj recept, pazi:


Čokoladni kolač gotov za 5 minuta:

4 žlice brašna za dizano tijesto
2 žlice kakaa (pravog, tamnog, ne instant napitka)
4 žlice šećera
˝ žlice šećer vanilije
sol
cimet

1 jaje
3 dkg rastopljenog maslaca
3 žlice jogurta
1 žlica mlijeka

Uzmite veću šalicu (zapremnine 300-350ml) i u nju stavite prvih 6 sastojaka
i dobro promiješajte tako da bude sasvim jednolično. Dodajte redom sve
ostale sastojke, opet promiješajte Stavite na 3min i 10 sek u mikrovalnu
pećnicu na najjače (kod mene je to 800W) Pustite da se malo prohladi i
uživajte.

Napomena: Čini mi se da bi se u smjesu moglo umiješati i komadiće čokolade,
a za posluživanje super dođe malo preljeva od karamela/šlaga/sladoleda,



A gle sad ovaj moj original recept, nemreš fulat nikak, OVO NEMA NITI U JEDNOJ KUHARICI, A FULAT NEMREŠ DA TI BOG UJAK!:

Pol kile brašna, bilo kojeg, kaj imaš doma, može ucrvljano, užiškano, kakogod.
Pol kile šećera.
10 dkg soli.
20 dkg mljevene paprike, plave.
Pol kile smrznute ribe, može i smrdljive.
3 jaja, ne moraju biti ganc friška, mogu i krokodilska.
Kakao iz donacije iz Švecke ili Švicarske, po mogućnosti iz II. svjeckog rata.
Grah konzervu kojoj je istekao rok valjanosti još 1986. godine, a koju smo dobili kao nezaposleni roditelji dvoje maloljetne djece ratne 1994.
Tri zgnječene jabuke, jonatan. (ne Livingston)
Stara mrkva, ljubičasta.
Kiselo zelje (samoinicijativno kiselo).

Postupak:
Sve dobro zmešati, doliti pol litre vode i hititi u zahod. Povući vodu!

Moš fulat? Nemreš! Ako kotlić u zahodu ne dela, moš zahod zalit hamperom vode iz pipe ili rastopljenim snjegom, ali ne snijegom od krokodilskih jaja.
Za poludit!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.