30

srijeda

kolovoz

2023

Duga iznad Kornata

iza duge sam ti, majko
sve ove puste godine,
a šesnaest ih je, mislim, prošlo

iza duge ti se, majko,
godine ne računaju kao tamo
gdje si mi ti u suzama ostala

iza duge sam ti, majko
isti kao onog dana
kad sam te zagrlio odlazeći

iza duge godinama, majko
slušam tvoju strašnu bol
a ne mogu te utješiti

znaš li da te poljubim, majko
svakom kišnom kapi
i svakom zrakom sunca?

znaš li da te zagrlim, majko
svakim naletom vjetra
i krilima galeba nad morem?

iza duge te čekam, majko
i doći ću ti u susret
kad mi kreneš u zagrljaj, u vječnosti

Dino Klarić, rođen 16. prosinca 1974., JVP Šibenik
Ivica Crvelin, rođen 12. lipnja 1955., JVP Šibenik
Ivan Marinović, rođen 24. travnja 1975., JVP Šibenik
Marko Stančić, rođen 25. prosinca 1990., DVD Tisno
Gabrijel Skočić, rođen 15. travnja 1988., DVD Vodice
Hrvoje Strikoman, rođen 11. veljače 1989., DVD Vodice
Ante Crvelin, rođen 26. prosinca 1983., DVD Tisno
Tomislav Crvelin, rođen 18. rujna 1984., DVD Tisno
Marinko Knežević, rođen 5. lipnja 1955., JVP Šibenik
Josip Lučić, rođen 12. veljače 1988, DVD Tisno
Karlo Ševerdija, rođen 1. prosinca 1984., DVD Vodice
Ante Juričev Mikulin, rođen 20. rujna 1985., DVD Vodice

( photo by Nikolina Vuković Stipaničev, Cropix; današnja duga iznad Kornata, nešto je posebno; molim vas potražite fotku na Internetu )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.