25

nedjelja

lipanj

2023

Dvojac u šopingu

Ja sam od onih rijetkih žena koje mrze hodat po šoping centrima. Pogotovo kad moram kupovat robu il obuću; to mi je nešta najgore šta moram zbavljat.

I najviše volim bit sama dok hodočastim od dućana do dućana. Ne moram ni žurit, ni vuć se; uđem, pogledam pa dalje ako mi se ništa ne svidi.
Al nema mi draže nego kad vidim ispaćene životne supatnike, njega i nju, kad zajedno budu u dućanu. On je užasnut već činjenicom da mora čekat dok ona sve ispreturi i pregleda, pa još kad mu krene objašnjavat...
-Ovakvu sličnu haljinu sam imala za svatove tvoje sestre, jel se sjećaš? Šteta šta sam je lani bacila, vidiš kako se sve vraća u modu.
( On klima glavom, šta će drugo; ne da se ne sjeća haljine, nego se vjerojatno jedva sjeća i svatova jer se zapio sa ekipom za stolom i pola filma mu fali. )
-Ajme vidi ovu košulju šta je krasna. Jel imate broj četrdeset? Odlično. E sad još samo da nađem hlače koje pašu...
( On uzima aufinger sa košuljom od prodavačice jer zna šta sljedi – sad će ga natovarit sa par hlača i suknji pa će morat čekat pred kabinom svako presvlačenje i izlazak ko na modnu pistu u Milanu, i bolje da ga nema ako se kod kuće ispostavi da je ipak trebala kupit one druge hlače. )
-Jelda da mi ne stoje dobro? Nekako mi visi previše tu sa strane.
( On znalački klima glavom ko Armani osobno i potvrđuje da visi; jer ako ona kaže da visi, kud će joj reć da ne visi jebote? )
-Daj mi sad te hlače...ne te, već sam ih probala, jel ti mene uopće gledaš?! Te šta idu nogavice u trapez.
( On se bori sa aufingerima i hlačama, sva sreća dolazi prodavačica koja uzima sve ono šta je već probano i lakši je za deset kila. )
-E ovo sam tražila, nisam trebala druge ni probavat. Al kad već kupujem, onda je bolje probat više modela. )
On sa olakšanjem potvrđuje da nikad ljepše hlače obukla nije, samo da se dočeša blagajne, da plate pa da idu dalje jer još moraju kupovat i špeceraj i svaštanešta. Izlaze iz dućana, i onda ona izgovara onu sudbonosnu rečenicu:
-Kad smo već tu, mogli bi pogledat...

On hoda za njom ko da ide na lomaču. Razmišlja jel mu nije bilo pametnije ostat doma; sjeti se da nije, jer je rekla za kavom da i njemu trebaju hlače. Šta znači da je najebo ko žuti, jer kroz par minuta on će bit na modnoj pisti.
Nema kod ispaćene supružnice labavo, probava se redom dok se ne zanesvijesti od probavanja i u naletu tjeskobe ne krene van iz dućana u hlačama koje nije ni platio.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.