09

petak

lipanj

2023

La vie c'est belle

Život je lijep, jeste svjesni vi toga, ljudi dragi?

Da mi je netko rekao da ću se veseliti činjenici što mogu jesti i činjenici da sam dobila dvije kile, rekla bi mu da je lud. Da ću se veseliti što mogu sama doći do ljekarne ili najbližeg dućana, i sama skinuti veš sa štrika.
Smisao života je uglavnom potpuno suprotan od svega što ljudi priželjkuju i očekuju. Biti tu, biti svoj i smijati se...i voljeti svoje najdraže. Eto to je smisao života.

( Malo sam se išla poslikat da vidite jesam se udebljala. Pa sam jednu fotku stavila pod neki filter, piše „vodene boje“. I baš mi se sviđa, bez obzira šta se vidi ožiljak iznad mednih usta koji sam zaradila u frontalnom sudaru. Eto obadvije pa vidite. )




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.