18

utorak

travanj

2023

Plavi zec

Jesam li ja jučer rekla da ću vidjeti moje najdraže frajere i da je već to dovoljan razlog da se nasmiješim?

E pa prevarila sam se. Smijali smo se do besvijesti.
Manji najdraži frajer predložio je da se igramo pogađanja životinja. On, naravno, prvi zamišlja životinju a mi pogađamo. Postavljamo pitanja o životinji koju je zamislio, pa kome se posreći. I tako iz postavljenih pitanja doznajemo da je riječ o domaćoj životinji, da ima četiri noge, da možda ponekad jede travu, da ne daje mlijeko, da nema perje, ima mekanu dlaku. Znači, otpadaju sve pernate životinje, krava, konj, magarac; otpada svaka domaća životinja koja nam može pasti na pamet.
-Pa kakve je boje? – pita najdraži frajer.
-Plave – odgovara zagonetač.
-PLAVE?! – upadam ja.
-Pa plave, da – odgovara on.
-Pa riba nije domaća životinja – kaže najdraži frajer.
-Nije riba, ima četiri noge i plava je. Jel se predajete?
Nakon kraćih konzultacija predajemo se, šta nam drugo preostaje. On sav važan kaže:
-Zec.
-ZEC?! – nas dvoje se iščuđavamo u isti glas.
-Pa zec, da.
-Zec ti nije plav – kaže najdraži frajer.
-Ma nemoj? A u crtiću ima plavi zec, pa skupa smo gledali – objašnjava on uz puno gestikuliranja rukama.
-Ne računaju se crtići, vrijede samo prave životinje – kažem ja.
-E pa niste mi rekli. Da sam znao odabrao bi neku drugu boju. Ali predaja važi, niste pogodili – nabraja naš zagonetač.
Najdraži frajer kao svaki pravi stariji brat i ja skupa s njim popuštamo; to je ionako igra, da ne buljimo u crtiće nego da se zabavljamo.

Pogodio je i nosoroga kojeg sam ja odabrala i orku kojeg je odabrao najdraži frajer. Sam je naučio slova, a teta koja vodi Male znalce na koje je krenuo ostala je zatečena koliko puno zna o matematici; brojevi, računske operacije i abakus za njega su šala mala.
Kad su kretali, kaže mi:
-Zašto mi doslovno svaki put moramo ići od tebe kad je najzanimljivije?
Grlim ga i kažem – nastavićemo drugi put kad dođeš, samo nema plavog zeca. Smije se, onim svojim glasnim srebrnim smijehom, daje mi pusu i jurca za bratom.

Ja sam sigurna da je doslovno zamislio plavog zeca samo zato da se predamo, što drugo.

( crtež nije plavi zec, to mi je donio iz vrtića )


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.