22

srijeda

veljača

2023

Ljudi - anđeli

Vjerujete li u ljude – anđele?

Mislim pritom na one ljude koji vam svojom dobrotom dodirnu najdublje zakutke duše. Ne zato da bi dobili nešto zauzvrat, nego naprosto zato što ne znaju biti drugačiji; sve što čine dodirnu dobrotom i poput Titana nose ovaj svijet na svojim leđima.

Mihaela i Lili su takvi. Sve što imaju stvorili su vlastitim rukama. Vrijedni, sposobni mladi ljudi koji će uskoro otići iz Petrinje za boljim životom. Lokal u Nazorovoj u kojem su radili do potresa je neuporabljiv, i oni treću godinu zaredom rade u improviziranom lokalu pored središnjeg gradskog trga. Koliko su samo donacija dali za potrebite. Koliko su nas puta nahranili svojom finom hranom. Uvijek ljubazni, uvijek nasmijani, uvijek srdačni. Njih kad nazoveš za dostavu ne treba davati adresu; Lili već zna tko je, isto kao što zna da ja volim cheeseburger sa puno umaka i salate.
U subotu će njihov improvizirani lokal biti rastavljen. Odlaze iz Petrinje, ovakve kakva jest, ali će se vratiti. Petrinja je njihov grad, i prije ili kasnije doći će ponovo ovdje. Želim im od sveg srca da ostvare svoje snove, i uopće ne sumnjam da će uspjeti tamo gdje odlaze. Dok nam se ne vrate, neka ih čuva ovaj maleni bucmasti anđeo. Zaslužili su svu sreću ovoga svijeta.

Čista je srijeda. Vozeći se kući iz Zagreba naručila sam pastrvu iz naše „Štuke“. Nije prvi puta da jedem njihovu ribu, uvijek je prefina. Ali današnja dostava pastrve, koju mi je poslala Ivana, pokazala mi je da imam još ljudi – anđela, koji pomiluju dušu onim što mi učine. Daju mi do znanja da su tu, i da svojim dobrim željama i dobrotom svakodnevno mijenjaju svijet oko sebe na bolje, ne samo meni.

Vojsci svih onih koji su uz mene u ovoj kušnji koju prolazim – mojim sjajnim liječnicima, medicinskom osoblju, radiološkoj ekipi, mojoj obitelji i prijateljima, svima vama koji mi ponavljate – ti to možeš ( iako ja znam da mogu ) želim reći tek ovo. Ne odričite se ničega jer je korizmeno vrijeme pa je red odreći se nečega. Vi svojom dobrotom i postojanjem svjedočite da će svijet opstati jer njime još uvijek kroče ljudi – anđeli.
Budite uvijek i u svemu ljudi jedni drugima.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.