11

subota

veljača

2023

Širokopojasni ekspoze

Za ne povjerovat je čega se sve naslušaš kad ideš po doktorima. A još je nevjerojatije koliko neko može pričat a da ne uzima zrak i ne uvlači jezik.

Moraš slušat hoćeš – nećeš, jer se nemaš kud maknut. Srećom je žena multipraktik pa ima širok dijapazon tema. Ko god nešta spomene, ona se nadoveže jer vlada zadanom materijom bolje od bilo kojeg eksperta. Usput rečeno, i galami jer ima masku pa da svi bolje čuju ekspoze.
Pa sam, recimo, između ostalog, saznala sljedeće ( ovo u zagradama su otprilike citati pileža ):
-da se iza biopsije bubrega dobije tumor (ja sam govorila da šta će mi biopsija, al neće on nego biopsiju, i bome ja iza biopsije dobila tumor, evo čekam operaciju )
-da snahe dolaze jedino kad nešta trebaju ( samo njihove matere valjaju, al kad treba nešta napravit il posudit eto ih k meni; pa kad sam to rekla ispala sam najgora na svijetu )
-da se kuruze ne isplati sijat ( to dok platiš oranje, pa tanjuranje, pa sijanje, pa špricanje, i nedajbog nevremena ode sve kjarcu; ja zato kupim kolko mi treba pa se ne zajebavam s nićim )
-da je od svih obavljenih pretraga ikad bila ona zvana kopaloskopija. to valjda kolonoskopija ( ma sve sam nekako zbavila, i gastroskopiju sam izdurala, al ono kad roglja po crevima...rekla sam mu bome – čupajte to van, ja više nemrem durat, a sad viš neke i uspavaju pa to rade, ja sam bome nadrapala ko žuti mačak )
-o odgoju djece ( šta vi mislite, mali šmrkljivac ide u prvi razred i pljuje na sve po kući, i na mater i na ćaću i na babu; e da ja vidim da na mene pljune, prisjelo bi mu, ja velim susjedi – udrite ga, ona veli – ma ne smiju se djeca tuć, e pa onda nek je pljuje )
-o obnovi ( ma ništa od tog ne bude bilo, ja sam predala dvoje tačke papira i nikom ništa, još su bezobrazni kad nazovem, pa sad zovem svaki treći dan samo zato šta su bezobrazni )
-o porodu ( prvog sam najteže rodila jer su mi dali krivu nekciju, umjesto one za otvaranje dobila sam onu za zatvaranje )

A ja ko bistrički bogac prisilno slušam i mislim si – a Bože štete šta nije izmislilo inekciju za zatvaranje usta i kočenje jezika. Da nam svima uši i moždano tkivo ostanu neoštećeni, jer moramo bit tu gdje jesmo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.