08

srijeda

veljača

2023

Sportska prognoza

Moj tajo, moj superheroj volio je nogomet, bio je strastveni Dinamovac.

Volio je odigrat sportsku prognozu; bili su to prapočeci današnjih kladara. Ako se dobro sjećam, na listiću je bilo trinajst parova. I onda on sjedne za kuhinjski stol i krene elaborat.
-I šta sad ja da tu odigram, šta?! Pa prošlo kolo su majmuni odigrali neriješeno a trebali su ih potaracat u crnu zemlju. Šta da ja tu odigram?
Pa onda mumlja sam sebi u bradu, promišlja ko da piše nastavak nekog ruskog klasika i jedva se odlučuje odigrat jedinicu. ( Mama okreće očima i bavi oko ručka. )
-A vidi ove levate! Pa jebate, ja bi im sam zabio bar tri četri gola. I oni takvi aljtravi pobijede prošle nedjelje. A ja sad da odigram da će pobijedit nabušili bi ih ko stare kante. ( Mama diže lijevu obrvu, al još uvijek šuti. )
-E ovi su jebali ježa u leđa ovo kolo. Nema šanse da će dobit. Ili da stavim neriješeno? Pa točno ću poludit od tih parova. ( Mama prebacuje krpu preko ramena i prilazi stolu. )
-Dobro Joso, jel pratiš ti svako kolo? Pratiš, jel tako? I svaki put kad šaraš po tom listiću to je spektakl, ko da atomsku bombu slažeš. Pa znaš ko je bolji i slaži po tome.
Tajo popravlja naočale i sprema se za blaži verbalni delikt.
-Dobro Ljubica, kud se ti sad petljaš ko košulja u guzicu? Šta ti znaš od nogometa? I šta bi ja trebo, šutit ko grob u svojoj kući? I kad si tako pametna, šta ti ne odigraš jedan listić pa da te vidimo?
Mama diže obrvu, sjeda na štokrl, uzima jedan listić sa parovima i pita:
-Šta sad tu trebam?
-Pa odabrat rezultat. Jedinica – pobjeđuje prvi, dvojka – pobjeđuje drugi, nula je neriješeno.
Ona mrtva ladna uzima listić i kemijsku, u roku tri sekunde iskriža brojke po parovima i gurne listić pred taju. On je gleda ko da je sa kruške pala.
-I to da ja uplatim?! Pa ti nisi normalna.
-Samo ti uplati. Pa da vidimo.

Jel možete vi vjerovat da je pogodila rezultate za mislim jedanajst parova? Nije bila neka velika lova jer ih je puno pogodilo to kolo.
Tajo nije htio ni pokazat svoj listić. Samo je od tada popunjavo listić sportske prognoze dok je ona bila na poslu. Navodno mu je ona donosila nesreću.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.