03

petak

veljača

2023

Idemo na nokaut

Sutra je svjetski dan borbe protiv raka.

Ove ga godine doživljavam iz malo drugačije perspektive. Uskoro krećem u drugu rundu borbe sa govnom koje me nemilo iznenadilo u listopadu prošle godine. Prvu rundu okončala sam uspješno zahvaljujući sjajnim liječnicima i osoblju sisačke bolnice, a onda i čarobnim rukama dr Planinića i skrbi i podršci svih mojih sestara sa Ginekološke onkologije 2 ( dakle – Renata, Dijana, Emma, Valentina, Petra, Lorena, Ana Marija, Evelyn, Danica , Elena, kao i svi ostali već nabrojani - hvala vam na svakom trenutku koji ste proveli uz mene, hvala za svu podršku i snagu koju ste iščupali iz mene, a nisam ni znala da je imam ). Druga runda će, čvrsto vjerujem, biti samo modni dodatak prvoj rundi; jedino to priznajem kao rezultat.

Danas mi je moja školska kolegica, moja Goga, donijela teglicu svojeg finog, domaćeg meda od kestena. Da ne kupujem kojekakve drljotine koje sa medom nemaju veze. Njene pčelice skupljaju cvjetni prah u čistoj, netaknutoj prirodi naše lijepe Banije / Banovine, kako vam drago. E sad...zašto nju spominjem? Ona je dvostruka Lavica; ona je karcinom pobijedila ne jednom, nego dva puta. Podnijela je stravične doze kemoterapija. I znate što? Ostala je ona ista vedra, nasmijana, prekrasna žena koju ne vidim često, ali se svaki put nasmijemo do suza. I danas smo se smijale, svemu i svačemu. Pa kad te zagrli takva Lavica i kaže ti – sve će biti dobro, onda se njoj mogu samo duboko nakloniti i reći drugoj rundi– idemo u fajt, jedan na jedan, i ja ću te nokautirati.

Svima onima koji se bore sa strašnim dijagnozama mogu tek poručiti – samo hrabro, niste sami, smijte se u lice svome neprijatelju.

Vama koji nam trebate kao suport...nemojte oklijevati uzeti barem telefon u ruke i upitati – kako si? Ne bojte se odgovora, ni razgovora; u trenutcima takve nadljudske borbe svaka riječ podrške puno znači.

Jer to govno od karcinoma uistinu može biti samo poglavlje u životu, nipošto cijela priča. Da ponovim – jedino pobjedu priznajem kao rezultat.

( fotka – Kronike Velike Gorice )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.