01

srijeda

veljača

2023

Nova pravila za korištenje

Svi koji donekle redovito čitaju moje drljobe znaju da se uzaludno pokušavam preobrazit u naprimjer Hajdi Klum uz pomoć raznoraznih čudotvornih krema za lice koje peglaju bore i svaštanešta izmijene pri korištenju.

Do sada nije bilo nikakvih rezultata, iz više razloga. Prvi – možda se ja uopće ne mogu preobrazit u Hajdi; šta ako bi se recimo trebala preobrazit u neku domaću posvudušu? Drugi – kupujem krive kreme, jer očekujem preobražaj u skroz krivu ženu. Treći – euforija me drži tri dana pa se prestanem trackat. I normalno da se onda ni u koga ne mogu preobrazit. Pa nemre krema djelovat u roku sad; jesam samo otvorila kutiju, trenutno me iz špigla gleda spomenuta Hajdi. Malo morgen.

E zato sam sad kupila najnoviju kremu. Obzirom da sam trunčicu smršavila, možda sam se trunčicu više nagužvala u licu. Pa sam u naletu želje da popravim situaciju kupila najnoviju kremu, koja čini čuda, ako je vjerovat onome šta piše na kutiji. Jer ona pegla bore, zaglađuje kožu i učvršćuje je. I sadrži proretinol, hijaluronsku kiselinu i ce vitamin. I štiti od UV zračenja.

Tek kad sam došla kući palo mi je na pamet da sam sve to već pročitala na prijašnjim kutijama. Pa sukladno nastojanju da konačno zategnem lice bez plastičara, koristeći uvijek obećavajuće kreme, došla sam do sljedećih zaključaka:
-nebitno je šta piše na kutiji, jer na svima piše skoro isto - te nova čarobna formula, te antiejdžing krema, te ovo te ono
-uopće se ne trebam opterećivat u koga ću se preobrazit; navrla na Hajdi pa ne znam sjašit. šta fali naprimjer Džejlo ( dobro, tu mi fali gluteusa al sad govorimo o licu, jel tako )
-obzirom da neću očekivat preobražaj u Hajdi, ona krema nikako ne može bit kriva
-moram održat euforiju na nivou barem dva tjedna, jer trackanje od samo tri dana a dalje krema stoji na vešmašini i plaši pauka Đuru očito ne daje rezultate, znači trackat redovito i to ne pred ogledalom, tako da kad se nakon dva tjedna pogledam u špigl ostanem zblanuta jer će me iz špigla gledat skroz novo, nepoznato lice bez bora

Ne znam jedino jel taj ce vitamin iz kreme djeluje na boju kože, da ne budem žuta ko limun il kiseli kupus. O narandžama neću ni mislit.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.