16

ponedjeljak

siječanj

2023

56

Nemojte me pitati zašto uvijek odabirem ovu pjesmu za zahvalu. Ja volim misliti da je ona odabrala mene. Možda je do ovih moćnih vokala koji se tako toplo i savršeno slažu i ovijaju dušu.

Uglavnom, hvala svima na lijepim željama. Ja sam sretna jer sam se danas kod naše doktorice Galijan onako rođendanski i usput vagnula i skužila da sam dobila kilu i pol na težini. Sretna sam jer su mi moji najdraži frajeri danas popodne pjevali "sretan ti rođendan". Sretna sam jer sam odvalila dobar dio puta na kojem sam se našla krajem prošle godine; doista, ima tu još nekog posla za odraditi ali riješiću ja i to.

Kako kaže pjesma:
...u svemu sad mogu naći nešto lipo,
i reći - živote, dobar ti dan.

Voli vas Rossovka. Budite uvijek i u svemu ljudi jedni drugima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.