13

nedjelja

studeni

2022

Pali - gasi

Jutros iza ispijanja kave, loženja kamina i zbavljanja dućana iskrsnula situacija sa teveom.

Naime tijekom lokanja kave uredno je radio, gledala se neka serija i onda se teve ugasio da ne gori bezveze dok ga niko ne gleda, jel tako. I kad su trebala počet ona nekakva ubojstva u Brokenwoodu ( naime subotom ubijaju u Midsomeru a nedjeljom na spomenutoj lokaciji ) žagne ispaćeni životni supatnik daljinskim teve – on ni bu, ni mu. Samo treperi ona crvena točkica po kojoj znaš jel upaljen il nije, bljeska ko disko kugla. A ne bi trebala, trebo bi se teve upalit.
On prvo vadi i prevrće baterije iz daljinskih, a onda poduzima intervenciju u vidu iskapčanja svog kablovinja iz produžnog kabla kojeg nije isključio; ja držim edukaciju da nije baš pametno pipat po tome ako produžni nije isključen. On isključuje produžni pa opet sve raskapča i prikapča. Ništa. Tu ću se ja primit popravka, opet u vidu pali – gasi sistema koji ponekad nestručnim osobama zna urodit plodom. Naravno da nije urodilo plodom.
Ja se počela smijat jer sam se sjetila kako su se pali – gasi sistemom pokušale osposobit orgulje u šibenskoj katedrali, koje su pred početak večernjeg koncerta otkazale poslušnost. Palilo ih i gasilo pedesetšest puta, a onda nazvali domicilnog orguljaša koji je prvo pito pogodite šta – jeste ih probali ugasit pa upalit. A da šta bi drugo mogli probat, pa to je najpouzdaniji način popravka.

Prestala sam se smijat kad sam se sjetila da je teve već malo i star, i da vjerojatno traži novi. Ajde iću ja malo proguglat, bliži se nogometno prvenstvo pa sigurno ima tevea na nekoj akcijskoj ponudi. E tu sam se nasekirala, al na najjače. Jer recimo krenem otvorit stranicu jednog trgovačkog lanca, pa krenem na tehniku, pa na letke artikala koji su trenutno aktualni, mislim na akciji su, i onda me ničim izazvano baci na kojekakve letke raznih dućana. Probala pet puta i odustala. Kadli najednom dnevni boravak prepun glasova; pa reko jel moguće da sam prošvikala od sekiracije oko neuspješnog guglanja?
Zove ispaćeni supatnik, kaže – proradio je. Pa kako je proradio, pitam. Da ne zna, štračio je po daljinskom i teve je samo najednom odlučio surađivat.

Evo gori cijeli dan, pa kako mu bude.
Al biće red provuć karticu i kupit novi. Jebiga krenuće Katar, pa nemreš bit bez tevea dok traje svjetsko nogometno prvenstvo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.