07

ponedjeljak

studeni

2022

Krivi tajming

E jesam odabrala pravi dan za razmišljanje o prestanku pušenja, svaka mi čast.

Trujem se ja nikotinom neću ni reć koliko godina, i jutros se probudila u cik jutra, slušam mog najdražeg frajera kako duboko diše kraj mene i samo mi najednom padne na pamet – pa bil bilo vrijeme da se ja manem ćorava posla i ostavim nikotin iza sebe? Ono, možda zapalim uz kavu i da to bude sve?
Išuljam se iz kreveta u tom promišljanju, skuham kavu i najtiše šta mogu naložim kamin, pa odem u kuhinju popit svoje jutarnje rituale ( vitamine, donat vodu, blabla ) i palim tu spomenutu cigaretu za uz kavu. Ubrzo moram budit najdražeg frajera, pravim mu doručak pa skupa odlazimo – on u školicu a ja u ljekarnu i dućan. Ne pušim ja ni putem doma ko šta inače činim, i sva sam si važna jer sam možda na tragu epohalne spoznaje da bi mogla smanjit dimljenje zavjesa i zidova po kući.
Stavljam dinstat kiselo zelje, kadli...grmljavina, trešnja, zvone čaše u visećoj i tak. Mene hvata takva panika da to nije normalno; znam da je najdraži frajer u školi, a manji najdraži frajer u vrtiću. Dalje neću ni pisat, svi smo valjda najviše izbezumljeni zbog djece. Bubnem jedan persen da se smirim jer dijete poslije škole treba svratit k meni. A iza persena pada u vodu epohalna spoznaja da bi mogla smanjit dimljenje zavjesa i zidova po kući; palim ja cigaretu i vučem ko rafung. Općejepoznata činjenica da je za smanjenje stresa najbolje zapalit par komada zaredom, i onda imaš kirurški rad ruku i disciplinu mozga pilota, reko bi naš Jure.

Čitam kasnije da je bio 3,4; biće prije okrenute brojke, mi bokci već po zvuku i trešnji znamo koliko je bubnulo. Pa ako neko ima nekog poznatog u Seizmološkom, dajte im recite da ne objavljuju uopće ništa. Prvo zato šta su izgleda neispravni ti njihovi uređaji pa daju krive brojke, a drugo zato šta nama više niko ni ne vjeruje da je drmalo. Navodno je i zamah obnove strašan, a mi ko zadnji kreteni ništa ne vidimo.

Uglavnom, odabrala sam skroz krivi tajming za nepušenje. Pa ne bi naprijed, al nikako.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.