10

ponedjeljak

listopad

2022

Ekspoze o ruži

Ružu sam probala zametnut prije godinu il dvije.

To je stara, prekrasna ruža koja godinama raste u dvorištu moje susjede. Svake godine se nabrusim da ću jednu otfikarit i stavit pod flašu do proljeća, pa nikako. Uglavnom, konačno ja otfikarim jednu, pririktam sve, strpam je pod flašu i na proljeće sva sretna – skinula flašu, grančica sva u listićima. Ja ne sretna nego presretna; konačno ću imat tu ljepoticu posađenu uz moju nadaleko poznatu paradajz terasu.
Dolazim kući s posla, ispaćeni životni supatnik rješava sudoku i ko usput mi kaže:
-Prekopo sam tamo uz terasu i bacio malo gnojiva, za paradajze kad se budu sadili.
Pohvalno, mislim si, vidiš ti kako on vodi brigu da sve bude spremno za moja volovska srca i čerije. Ručala i izašla skinut veš sa štrika, pa u nedoba bacila oko na prekopanu zemlju. Od ruže ni traga. Ni r. Slamazdram se ja niz stepenice, reko možda ne vidim odozgora ( ko da gledam sa Velebita jebote, al eto – pokušavam se smirit ). Ma ništa, nit ono malo trave šta je bilo nit moje ruže.
Uđem u kuću, kažem – pa ti si iskopo ružu. On pilji u sudoku i kaže:
-Koju ružu?
Meni zamračilo pred očima, razmišljam bil ga zadavila pa onda zjalila il da prvo zjalim pa da onda davim.
-ONU ŠTA SAM JE ZAPIKLA POD FLAŠU!!!
On i dalje pilji u sudoku i mrtav ladan veli:
-Koju flašu?
-Pa bila je flaša, odrezana, od Jamnice, i ruža ispod. Skinula sam flašu jer je toplo a ruža se primila.
On i dalje pilji u sudoku i odgovara:
-A biće je nisam vidio pa sam je prekopo.

Nisam više rekla ni a. Gluva misa u de molu do daljnjega. Lupala ranjglama i tanjurima da se ispušem. Da me kobra ugrizla, pala bi mrtva iste sekunde.
Poslje večere on kaže:
-Jesi još ljuta? ( Gluva misa. )
-Pa nisam je vidio. ( Još gluvlja misa. )
-Pa nisam namjerno. ( Samo sam ga pogledala. )

E sad imam reprizu uz neviđene mjere opreza. Otfikarila sam ružu, strpala je pod flašu i sad planiram minimalno jednom tjedno pokazat prstom u flašu i održat predavanje o tome da je najstrože zabranjeno diranje flaše, a kasnije - pod uvjetom da se ružica primi – i gledanje u pravcu ruže u nastajanju, a kamoli približavanje istoj bilo štihačom, bilo motikom, jer će to imat nesagledive posljedice.

Bićete na proljeće obaviješteni o rezultatu. Pa gle kak je prekrasna.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.