16

četvrtak

lipanj

2022

Dunkl

Jel i vama pun kufer grmeža i oblaka? Meni je, u dva kufera ne bi stalo.

Sad je evo i neki vjetar sastavio, krenula ja pofotkat moje ivančice i dobro da me nije bacilo susjedu na krov od garaže. Nisam predviđena za kretanje po puvaru, reklo bi u Lici. Pa sam odustala od bauljanja po dvorištu da me ne otpuše u tuđe, i evo ležim bočno i tipkam na mobilni uređaj jer za laptop trebam imat uštekan ruter i upaljeno svjetlo, a valjda već znate da je kod mene sve to pogašeno kad udari niska naoblaka. Pa da se ne mogu spojit dva, tri dana bez tih naglociklonskih dešavanja? Da ja moram u rođenoj kući stalno ištekavat kablovinje i mislit jel sve poiskapčano? Još mi je danas cijeli dan subota, nije se radilo zbog blagdana pa sam sva neka naopako, šta od meteorološkog šta od kalendarskog poremećaja.

Sad bar znam kako je bilo pisat Šekspiru, u mrakači uz svijeću. S tim šta je njemu bilo lakše, nije se borio s kablovinjem jer još nije izmislilo struju. Trebo je samo pazit da ne prevrne svijeću na remekdjelo, jer još ni vatrogasce nije izmislilo.

Tako da sam u dunklu, rekli bi u Petrinji.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.