13

ponedjeljak

lipanj

2022

Koje noge čovjek ima...

Ovo je bilo prije nevremena i grmeža, ne znam kakav je rezultat al mi je žao ne objavit.

Jeste sve nariktali nadohvat ruke da se ne morate dizat kad krene nogomet sa Francuzima?

Ono – pive, čips, navijačke rekvizite, popili tablete protiv živaca i zamotali produžni kabal u koji je ukopčan teve ručnikom, ako neko krene pljuvat na sudačku odluku da ga ne likne struja? Zauzeli uobičajeni položaj koji imate kad repka pobjeđuje i iz kojeg nema micanja dok sudac ne odsvira kraj?
Ja sam sve to obavila, s voljom i na vrijeme, plus šta sam spremna odmah prebacit na neki drugi program ako krene po zlu, pa neću se sekirat oko lige nacija jebote. Al nisam zapravo o tome htjela pisat. Ovo je samo uvod u priču o najljepšim nogometaškim nogama ikad viđenim. ( Inače je Modrić upravo zabio gol iz jedanajsterca; to onda znači da ja trebam pisat kad kreće utakmica il šta? ) Vlasnik spomenutih nogu inače sjedi u studiju ko sukomentator, a zove se Robert Jarni.

Nisam ja to baš skužila na prvu; na teveu ni ne vidiš previše; pa neće režiser stalno držat nečije noge u krupnom planu da i žene malo uživaju u naganjanju lopte koje traje sat i pol. A i šta režiser zna od muških nogu, kad bi trebalo ženske noge istaknut znao bi se bolje postavit.
Dakle Jarnijeve sam noge vidjela skroz izbliza već kad je presto igrat veliki nogomet i povremeno igro futsal, sebi za dušu, u sastavu Brodosplita. A naš je malonogometni klub Petrinjčica igro prvu ligu, sportska dvorana srednje škole poprilično malena i vidiš sve šta trebaš vidjet, jer igrači trče doslovno uz tribine. I stigo Brodosplit u Petrinju, otišla ja na utakmicu, i dobro da jesam.
Kad je čovjek ušo na teren...ne znam koga uzet za usporedbu, možda najbolje vlasnicu najboljeg para ženskih nogu u galaksiji, Tinu Turner. Znači – savršenstvo. Prekrasne noge koje je vlasnik dotjero do savršenstva dugogodišnjim trčanjem za loptom. Nisam ja više gledala ni utakmicu, ni golove, ma ništa; samo istezala vrat da bolje vidim kad je bio na drugoj strani dvorane. Ni dan danas ja ne znam koji je bio rezultat. Samo fokus na noge, kad već imaš priliku vidjet izbliza tako nešto.
Pa bi ja predložila urednicima tog tamo programa – kad ga već zovete u studio, pa daj ga stavite s ove strane stola, po mogućnosti da sjedi u nekakvim kratkim hlačama.
Pa ne kuva u Večeri za pet da će ga mast pošpricat po nogama, jel tako.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.