12

subota

veljača

2022

Šokovi

Danas sve neki šokovi, biće takav dan.

Šok prvi - pročitala pa išla pogledat nastup petnajstogodišnje ruske klizačice koja je prva skočila četverostruki skok. Ubila me u pojam. Jebote, ja se popikavam na ravnom i led zaobilazim u širokom luku, a dijete skače ko da je vanzemaljka. Piruete takve da ti se vrti još sat vremena iza gledanja. Al onda sam pročitala da nije prošla doping kontrolu. Pa moraš bit pod dopingom da bi skako četverostruke aklsove i tulupe na ledu, šta je njima? Ko to može bez dodataka, ljudi dragi? Meni bi trebo doping da samo stanem na led, gdje još skakat, i to u onoj tankoj opravi.

Šok drugi - odem u dućan po neke sitnice, između ostalog i kruh. Vidim kruh sa bučinim sjemenkama, al ne onaj koji inače kupujem. Krenem ga stavit u košaru i usput pitam - koliko je, oko osam kuna? Kaže prodavačica - ma kako ne bi bio, šesnajst i pol. Čega šesnajst i pol, jesu bučine sjemenke pozlaćene kad je duplo skuplji od onog drugog?! Mijese ga i peku plejbojeve zečice, pa to diže cijenu? Srećom bio još jedan paket toga koji nema pozlaćene sjemenke pa sam prošla duplo jeftinije. Nisam se još dobila od šoka, života mi. Pa to nemaš šta vidjet kruha u onom paketu, a košta šesnajst i pol kuna. Bil mi se isplatilo prekvalificirat pa lifrat samo taj kruh sa bučinim sjemenkama? Kad bolje razmislim, neka mene bez pekarsko - bučinog obrta; kakve sam sreće, bila bi nezapamćena suša i od buča ne bi bilo ni b a kamoli pozlaćene sjemenke.

Šok treći - idem kući iz dućana ( a ima pola šest popodne ) i vidim neki mladi par ide iza mene. Čujem neko čudno šljapkanje, al šta znam šta ću vidjet kad me preteknu. I znate šta sam vidjela? Frajer ima japanke na nogama, eto šta je šljapkalo. Znači ja na sebi imam grilonke, marte, toplu jaknu i trenirku, a on maže golih stopala u japankama. Pa šta troši taj za cirkulaciju, kud ga nisam pitala. Šta god da troši - djeluje, dok u japankama šiba u veljači po cesti. Previše me šokiralo, pa se nisam snašla da pitam.

Šok četvrti - naletila kod kolege blogera na naslov "Žena pretukla muža metlom jer je pito šta je za večeru", pa išla vidjet kako je došlo do krvnog stradavanja. E pa oni su preko šest banki, rastali se al ostali u istoj kući i on nije imo pametnijeg posla nego pitat šta ima za večeru. Pa je ona uzela metlu i pretukla ga drškom, najviše po glavi i rukama. Dobila kaznenu prijavu, a on je odbio lječničku pomoć jer da nije tak strašno. Pa vi koji ste gladni, rađe otvorite frižider i napackajte neke paštete na kruh. Bolje tako nego da te neko izubija drškom od metle.

Šokovi samo takvi. Srećom idem još malo spavat, ko zna šta bi još vidjela il pročitala.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.