06

četvrtak

siječanj

2022

Zaokret

Točno se bavim mišlju da prestanem pisat ove svoje pričuljke i da na lakši način postanem influenserica.

Evo recimo gledam te kojekakve grupe gdje se objavljuju recepti. Poslikaš šta si skuvala, uz obavezne napomene šta se kuvalo posebno za one koji ne vole jest glavni meni, i eto hiljadutristo lajkova i šesto komentara. Nekad za promjenu postaviš neko pitanje za neki recept, štajaznam - pomagajte, dolazi mi svekrva na par dana a ja bi htjela speć meso da bude i saftno i ukusno, da vidi kako joj sin fino jede. Eto osamsto lajkova i hiljadupetstotrideset savjeta, plus pohvale jer je divna kad tako brine šta će ispaćena svekrva jest. A ja se satirem da napišem nešta šta bi eventualno moglo nasmijat one koji me redovno čitaju - da se ne ponavljam, da bude aktualno, da ispadnem ful šaljiva. Pa daj vi šta redovno čitate, molim vas savjet - bi li vas zanimalo da slikavam svoje juhe, čušpajze i pohano, pa da usput nabrojim šta sam sve skuvala i koliko je to sve fino? Bar da probam, pa da vidimo hoće vas zanimat? Ako ispadne da vas ne zanima moje prisiljeno zelje - nastavim pisat ko i prije. Šta ću fotkat ranjgle i tanjure ako vas to ne zanima, jel tako.

Ili naprimjer, baš sam jučer pročitala - žena pospremila nekakvu neurednu kuhinju, stavila na jutjub snimku prije, za vrijeme i poslije ribačine. Znate koliko pregleda? Oko tri miliona. Pa jebote šta je to zanimljivo gledat nečiju zmazanu kuhinju kak postaje čista? A zasulo je komentarima - svaka čast, eto sve blista da treba maska za varenje jer nemreš gledat u to sve tak čisto, e jesi vrijedna...I kad to sve tak vidim i pročitam točno mi dođe da napravim zaokret i olakšam si obitavanje u virtualnom svijetu. Šta ja ne bi isto ribala po zahodu i metala na jutjub? Mislim, radije bi kuhinju jer je nova al sad me ova pretekla, a i nije mi zatovarena kuhinja ko šta je bila ta koju je ona izglancala. Pa kad ispod vešmašine izvučem sjajilo il pincetu koju tražim, da se ljudi isto razvesele - bravo, pa ti si Šerlok Holms, jel tražiš i po kućama zagubljene škare i toplomjere?

Moram razmislit i vidjet koja opcija je jednostavnija. Možda ipak kuvanje, jer kad čistim zna bit i verbalnog delikta kad ne ide kako bi htjela il kad nađem ono šta tražim pola godine kojekuda po kući.
Šta mislite, dajte me prosvijetlite.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.