31

nedjelja

listopad

2021

Čajokuvač

Ja sam u zadnja dva tjedna popila četri kutije čaja od sljeza i danas načela petu. Šta ću, moraš nečim zbunit bronhitis da te pusti na miru.

I sad već par dana mijenjam šalice iz kojih pijem čaj. Kud mi sljez izlazi na nos, tud još da pijem stalno iz iste šalice, ma nema šanse. Pa je danas došla na red šalica koju mi je junior donio sa putešestvija iz Istambula. Dok sam cijedila sljez i još neko lišće i klipe koje stavljam e da bi satrla bronhitis dokraja, sjetila se ja da i u Turskoj piju puno čaja. Pa krenula malo proguglat kak oni pripremaju čaj, i prisjelo mi jer u tekstu koji sam otvorila samo iskaču neke gliste i paraziti ( znate one šeme - puni ste parazita, evo čime ćete ih rastjerat ) pa dok sam zaobilazila gliste uspjela sam pročitat da frajer kipi vodu i gleda jel lišće od čaja na dnu il kud pliva i skužila da mi ne vrijedi s tim se zajebavat jer ionako nemam pravi turski čaj, ni čajnik.

Al zato sam se sjetila ko bi recimo idealno poserviro čaj u šalici sa Ajom Sofijom. Ko drugi nego Burak Özçivit, za neupućene - Balibeg. Ja ga točno vidim kak u bijeloj košulji potfrkanih rukava u mojoj novoj kuhinji hendla s tim čajnikom, baca sljez i sve to lišće koje ločem kroz kuhinjski prozor i govori - sad kad ti ja skuvam čaj bićeš ko nova. Ja sjedim ko milagera na otomanu i čekam da on završi okoločajne aktivnosti. Traje to, dok on vidi jel lišće pluta il je potonulo, a ja samo sjedim u iščekivanju napitka koji će mi čajokuvač donest. I onda konačno dolazi, sa blještavim osmijehom za koji treba maska za varenje radi moguće očobolje, i donosi šalicu. Kaže - pijuckaj dok je vruće da ti bude bolje. Ma iz tvoje ruke i mišomor se pije, blažena babica koja te porodila. Pa razmišljam bil se naljutio da burim piškote u čaj; bolje ne, još da se naljuti i nestane mi slika.

Pa bolje mi je cijedit sljez i zamišljat Balibega nego englesku kraljicu koju imam na šalici šta sam je dobila s putešestvija iz Londona. S njom bi morala pazit kak sjedim i pod kojim kutem mi stoje palac i mali prst dok držim šalicu, još da se sfurim dok pijem.
Blažen Istambul i Balibeg, barem mentalno.
Lakše gutam sljez.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.