13

srijeda

listopad

2021

Prokulin

Uopće ne gledam dnevnik, vijesti, kvizove, izvlačenja lota. Šibnem na RTL2 i gledam serije. Krene doktor House, pa 911, pa Teorija velikog praska i pustim mozak na pašu i gledam bez sekiracije i pljuvanja po produžnom kablu dok traju vijesti, još mi samo fali da me likne struja.

I tak ja sinoć pustila mozak na pašu, gledam tu 911 seriju, kadli pun ekran novog junaka koji spašava ljudske živote ( barem u seriji, jel tako ). Oblači dečko majicu, pa košulju, da ne velim uniformu koja mu stoji ko salivena. Grčki kipovi su za njega čista naiva. Da se razumijemo, samo konstatiram izgled, da ne bi ispala postklimakterična perverznjača koja slini za nabildanim klincima. Neko naprosto isijava, sjetite se što sam rekla za Moniku Bellucci. E pa ovo mlado čudo isijava muževnošću onako kako ona isijava ženstvenošću. Uniforma mu samo daje onu dodatnu farbu, jednako dobro izgleda u bilo ćemu. On je kapi za očobolju ženskog dijela gledateljstva.
Sjetilo me to Roberta Redforda, jednog od mojih omiljenih glumaca. On mi je naprosto sjeo na prvu - izgled, kretnje, osmijeh, ma sve. I onda moja ispaćena roditeljica, dok ja ne trepćem i gledam Roberta u bijeloj mornaričkoj uniformi, ispali komentar - jel dišeš ti, sunce? Kog vraga piljiš u tog starkelju, i makni se od televizorra, pokvarićeš oči. Čujem ja šta ona priča i ne mogu vjerovat da je ona u stanju za tu divotu u uniformi reć starkelja. Pa se malo izmičem, dok ona ne ode, a onda opet bliže ekranu, ko da bi se moglo desit da me recimo uzme za ruku i uvuče u televizor, da mu popravim kragnu na košulji naprimjer.
Puno kasnije tron je preuzeo Brad Pitt. Sve sam njegove filmove odgledala ko zna koliko puta, a u Troji već znam napamet kad gdje čiji konj zarže. I u nedjelju sam opet gledala Troju. I opet ću je gledat, vreća čipsa i odmaranje očiju.

Bolje liječit vidno polje onim šta je ljekovito nego gubit živce na vijesti, pa onda pit tablete protiv živaca.
Ovo je ko Prokulin, verzija za žene.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.