19

srijeda

svibanj

2021

Faraoni prozirni ko celofan

Oduvijek su mi najdraži bili faraoni. Ne oni oriđiđi, nego fejk faraoni modernog doba koji su ubijeđeni da je do stvaranja života na Zemlji došlo samo zato da bi se oni ukazali u punom sjaju.

Jer šta bi životi drugih ljudi bili bez njih i njihove nazočnosti? Nula, zirou, prazan skup. Pa si onda ti fejkaroši uzimaju za pravo igrat se sa običnim smrtnicima, koji nemaju status božanstva, ko da igraju pingpong. A pritom zaboravljaju da je loptice za pingpong izmislilo ne zato da se neko s njima našutava, neg zato da se može igrat stolni tenis. I onda ako imate baš usranu sreću da se namjerite na faraonsku veličinu, uglavnom vas jako sjebe u koracima. Gadno povrijedi mišlju, riječju, djelom i propustom, a najčešće svim nabrojanim. Nikad nema vremena za nikoga osim samo za sebe, šta je i logično; ipak je on božansko nedodirljivo savršeno biće u koje se ne smije ni gledat. ( Baj d vej, sad me tek prosvijetlilo - pa zato su stari ljudi govorili da se u govno ne gleda i da se ne dira, jer smrdi još više. ) Znači obratit se možete samo kad se visočanstvo obrati vama, nipošto ne prije, jer je uvijek u tijeku neko silno zauzeće pa kućeš se ti još nabijat sa svojim glupim pitanjima? Isto tako, visočanstvo ima isključivo pravo ukazanja u vašem životu onda kad njemu to odgovara i nikako drugačije, kakvi telefonski pozivi il ispijanje kave i te gluparije, a u tijeku je rješavanje sudbinskih pitanja opstanka čovječanstva? Pa Putin i Biden skupa nemaju tolko obaveza kolko ima fejk faraon.

I onda se desi šta? Evo šta se desi. Padne običnim smrtnicima klapna i dojadi im to sačekivanje i načekivanje, pa kad se fejk faraon konačno milostivo ukaže kažu mu - ko te jebe moj tetrijebe, pun je meni kufer i tebe, i tvojih obaveza, i tvojih izmišljotina. Ajde razguli i vrati se otkud si izgmizo, nemoj da te ja moram vraćat u piramidu jer te neće identificirat ni deenka analizom. Obično onda fejkaroši budu smrtno uvrijeđeni, jer da šta su napravili da se s njima tak postupa i da ko ste vi da se tak ponašate.
Na to pitanje samo je jedan mogući odgovor. Barem za ženski dio populacije. A glasi - ja sam Nefertiti, faraončiću. I makni mi se iz vidnog polja, smaraš me i izazivaš mi očobolju. I nemoj da ti više padne na pamet uznemiravat me dok promišljam na koju stranu da prekrižim noge i jel mi bolje stoji naglocrveni il lihtroza ruž ( reklo bi se u Petrinji štift ). Mislim, ima odgovor i za muški dio populacije. A glasi - ja sam dvaput jači od tebe i strgaću te ko beba zvečku, jel se još nisi makno?!

Šta sam ono spomenula maloprije, da se u to ne smije ni gledat? E pa ni nemojte gledat, pokvariće vam se oči i dobićete kiselinu u želucu. Samo zaobiđite i budićete se svakog jutra ko da ste novoizabrana mis il slavodobitnik Sinjske alke, ovisno od toga na koju nogu ste ustali.

( photo by Pinterest )


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.