13

petak

studeni

2020

Kućica od slame

Manji najdraži frajer proveo je poslijepodne sa mnom. Stigao ravno iz vrtića, sa zelenom čašom punom Domaćica keksića koje su dobili za užinu prije polaska kući.

-Daj mi onu dekicu koja izgleda kao ovca - kaže mi.
Donosim iz sobe bijelu Dormeo dekicu koja s donje strane baš i podsjeća na ovčje krzno. On se penje na dvosjed pa se pokriva dekicom i jede kekse.
- Smijem li dati Bonkici jedan keks? - pita, jer Bonkica vreba kao kobac hoće li mu ispasti koji komadić keksa da ga pojede.
- Ne, ona ne smije jesti kekse. Bolio bi je trbuh.
- I mene je bolio trbuh, puno sam pojeo u vrtiću - govori punih usta.
- Hoćeš li kasnije moći pojesti ćevape?
- Kupila si? Malo ću kasnije jesti, sad jedem kekse.
Gleda crtiće i šuška pod dekicom sve dok i zadnji keks nije pojeo.
- Sad ću ti nacrtati meduzu.
- A tko je meduza?
- Pa ona živi u moru i jako opeče ako je diraš.
Crta mi nasmiješenu meduzu, odmah ispod ogromnog zmaja kojeg je crtao jučer.
- Pa meduza se smiješi, onda nije jako opasna.
- A daj...pa ovo nije prava meduza, samo sam je nacrtao.
Malo slaže kockice i konstatira da je gladan. Odmotavam ćevape i gledam kako ih slatko jede.
- Jako su fini. Ti nećeš jesti?
- Ja ću kasnije, jela sam juhu.
- Onda nemoj, boliće i tebe trbuh - govori mi dok jede.
Sav je ozaren kad mu donesem kornet od čokolade, taj najviše voli. Traži i vlažnu maramicu da briše ručice.
Malo smo i pjevali i razgovarali o Krampusu, kojeg se on užasava.
- Ne boj se Krampusa, pa znaš što sam ti već puno puta rekla?
- Znam, da me ne smije ni pogledati jer ti imaš meklu ( metlu, da bude jasnije ).
- Tako je. I ne smije ti Krampus ništa jer će imati posla sa mnom.

Tata dolazi po njega, pa mu oblačim jaknu i izlazimo u pohladnu noć, na svjetlost uličnih svjetiljki pod kojima je Brezje tako čarobno.
- Gle tamo kućicu od slame ( pokazuje prstićem staru, trošnu, napuštenu kućicu na samom zavoju, čiji je krov opleten puzavcem pa mu izgleda kao kućica od slame ).
- Nije to kućica od slame, samo je prazna. Nekad su u njoj živjeli jedan djed i baka.
- A gdje su sad?
- Oni su umrli - kažem mu.
- Ali zašto? ( to je pitanje koje najčešće postavlja, u vezi svega )
- Bili su stari i bolesni.
On podiže pogled i pita me isto ono što me ne tako davno pitao i najdraži frajer:
- Hoćeš li i ti umriti?
- Hoću, jednom kad budem stara i bolesna.
- Ali zašto? Ti nisi stara i bolesna.
Pušta moju ruku i grli me oko nogu, uvijek tako grli kad mu dođe da se pomazi.
- Nisam. Daj mi jednu veliku pusu - saginjem se i dobivam baš veliku pusu u obraz.
Stiže i tata, on ulazi u auto i maše mi ručicom dok odlaze.

Ja ostajem gledajući za njima i pogled mi na trenutak ponovo zapinje za kućicu od slame koja je nekad bila nečiji život. Ulazim u dvorište i po tko zna koji put razmišljam koliko ljubavi i radosti sam primila od dvojice prekrasnih mališana, koje volim više od ičega.
Više od same sebe. Više od života.

( meduza i kućica od slame, da ih vidite )






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.