10

utorak

studeni

2020

Faraonski iscjedak

Čitam danas na nekom portalu kak je điber u trgovini pljusno blagajnicu jer mu je rekla da stavi masku.

Čitam i ne vjerujem. Znači kak se uopće usudila izrijekom obratit njegovom faraonskom visočanstvu da nek stavi masku u trgovini? Šta se ona ima ikome obraćat i spominjat maske, a pogotovo njemu koji je taj čas izašo iz piramide i još je pospan? Ruke je zadnji put opro kod božemeprosti ranojutarnjeg pišanja i samim time je riješio i dezinfekciju istih. I saće mu nešta govorit neka tamo blagajnica koja se u epidemiološku situaciju razumije ko ja u šivanje na singerici.
Pa bi ja ovdje iznijela svoje skromno mišljenje o spomenutoj situaciji. Da sam recimo ja bila na blagajni i da me faraonski iscjedak pljusno, idućih tjedan dana bi izgledo ko da ga je sklapalo od dijelova različitih kinderjaja a zube bi mu sabiralo ispod rashladnog uređaja. Prvo šta bi mi bilo u ruci završilo bi mu na njuški, života mi moga. Idealna bi bila ona metalna košara, kad s njom opizdiš onda ostane i fensišmensi karirani uzorak, može se i sudoku slagat kome je dosadno. Mislim ne bi bolje prošo ni da sam se ko kupac zatekla u trgovini, čisto da vidi da i sa i bez maske može dobit po mednim ustima kad digne ruku na ženu koja baj d vej radi za mizeriju od plaće, subotom i nedjeljom i svetkom i petkom, i svi od nje očekuju da im se klanja do crne zemlje kad nadrkani dođu u dućan i kupe nešta za deset kuna.
Nadalje, svi vi vrli teoretičari zavjere, vrsni epidemiolozi i svekoliki medicinski eksperti koji se isprdavate od ove kuge koja nas je zahvatila. Mislite da je ovo zajebancija? Pa mislite. Mislite da korona uopće ne postoji? Pa mislite. Mislite da je glupo nosit maske i dezinficirat ruke? Pa mislite. Mislite da su vam ugrožene vaše slobode? Pa mislite. Al to vam ne daje za pravo da zajebavate žene na njihovim radnim mjestima i odvaljujete im šamarčine. To vam ne daje za pravo da ugrožavate i svoje i tuđe zdravlje nenošenjem maski i nepoštivanjem odluka koje trenutno važe u 99 posto svijeta. Onaj jedan posto čine lumeni kojima niko ne može ništa jer je za njih Tesla amater i bezveznjaković i upućeni su u sve od izuma kotača naovamo. Sve znaju i ko takvima im maska smeta jer im onemogućuje dovod kisika u mozak. I kad smo već kod znanja, sigurna sam da znate kak je španjolska gripa trajala samo dve godine i tri mjeseca i pomlatila jedno dvadeset miliona ljudi. Al to je zapravo isto bila teorija zavjere, samo nije vas još rodilo i nije bilo društvenih mreža da po njima prosipate svoja zrnca mudrosti i nije bilo toliko trgovina da po njima udarate blagajnice i hodate bez maski.

Kak je krenulo, i prodavačice i farmaceuti i medicinsko osoblje moraće radit u pancirkama i sa pripremljenom željeznom šipkom. Za slučaj da se ukaže nadrkani faraon kojem se niko ne smije obraćat. Jer on je nedodirljiv i smisao je zemljine rotacije i revolucije.
Ajme šta sam bijesna.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.