23

srijeda

listopad

2019

Čarolija

Sinoć sam bila nezemaljski sretna.

Dogodila se čarolija, baš onakva kakva je trebala biti. Mala dvorana bila je ispunjena do posljednjeg mjesta ( mislim da se u nekoliko navrata donosilo još stolica, nisam baš sve mogla držat pod kontrolom ). Kada promociju zajedničkim snagama rade tri cure iz akademske četvrti - jedna napiše knjigu, druga napiše recenziju i moderira promociju a treća složi stejdž "blast to the past" u nekadašnje dnevne boravke, onda to naprosto mora biti čarolija. Glazbeni dio je bio toliko moćan da se pomalo bojim da je zasjenio moja izlaganja. Marija, Marko, Bobo i Kristijan zvučali su kao vanzemaljci. "Laylu" mi je otpjevao moj sin, kao najljepši dar koji mi je mogao dati. Toliko mi je ljudi prišlo i čestitalo da mi se na trenutke vrtilo u glavi. Što reći o nastavku večeri, gdje su instrumente preuzeli sjajni ljudi, prijatelji mog brata, koji su svirali onako za dušu i napravili štimung ravan onom na samoj promociji.

Ne preostaje mi ništa drugo nego ponoviti po tko zna koji put - hvala vam svima, svakom ponaosob. Bila je to noć za pamćenje. Prekrasna, čarobna noć koju ćemo ponoviti kad rasprodamo prvo izdanje, pa dođe vrijeme da idemo s drugom knjigom.
Hvala vam svima, od srca.

( fotke sam pristojno posudila od Portala 53; ja nisam mogla fotkati )











<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.