13

utorak

kolovoz

2019

Ljevača i kvit

Pa sretan mi međunarodni dan ljevaka, koji je eto baš danas.

Šta sad ja pametno mogu reć na tu temu? Svaštanešta, vjerujte mi. Za početak, da kad jedem negdje za stolom, u nekim svatovima il tak negdje, uvijek smetam onom nesretniku koji jede kraj mene a dešnjak je. Pogotovo kad prođe juha, jer dalje ide meso koje režem lijevom rukom pa onda uzimam vilicu u ljevaču pa nabadam po tanjuru, pa obično tom nesretniku popada sav beštek pod stol jer izbjegava moje ljevoruke manevre. Pa onda recimo kad idem dić pare na bankomatu, to su spektakli. Jer vadim karticu lijevom rukom pa je guram na desnu stranu bankomata, pa lijevom rukom utipkaj sve šta treba, pa opet atomski zdesna da izvučem karticu i uzmem pare. Rezanje nožem neću ni spominjat; dok sam bila mala otimali su mi noževe iz ruke - ajme eto će se zaklat, ne dajte joj ni blizu ničem oštrom. Škare isto naopake, ne bi onim velikim škarama odrezala nešta da me ubiješ; kak ću odrezat kad mi stoje naopako na lijevoj ruci.
Da ne spominjem sve bezuspješne pokušaje moje mame da me nauči štrikat il heklat. Pa ajde probaj, evo gle provučeš tu pa prepetljaš tamo pa izvučeš vamo. Pa ja gledam i krećem sa skroz kontra strane i više ne znam jel išla odozdo il odozgo i kud ću prepetljat. Srećom odustala je nakon par pokušaja, nije joj se dalo gledat kak sfafuljam štrenu vune il onog konca za heklanje u nerazmrsivo klupko u roku par minuta.
Da ne spominjem da sam htjela svirat u tamburaškom orkestru, pa je učitelj reko - nećeš ne. Ko bi se s tim patio i preštimavo žice. I kud ćeš ti jedina stršat, svi tamburu nalijevo a ti nadesno. Ajde ti sunce pjevat u zbor, tu ti ne treba nijedna ruka.
O pegli sam ispisala dosta za pol encikopedije, al moram svejedno opet naglasit da me užasava šta kad peglam ( ako peglam ) moram žnoru prebacivat vamotamo prek ruke, jer je eto naštimana za dešnjake. To šta ja nemrem baratat peglom sa desnom rukom nije uopće bitno, i šta bi od tog nečeg šta peglam nasto progorelić samo takav.

Tak da sretan mi dan ljevaka, jer nas ima desetak posto u populaciji. Između ostalih - Jimi Hendrix, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Mozart, Michelangelo...da ne idem dalje.



( photo by askideas.com )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.