01

četvrtak

kolovoz

2019

Autorizacija

Prohtjelo se meni onlajn kupit autobusnu kartu za morsku destinaciju. Šta imaš tu filozofirat, par klikova, traži te broj kartice, upišeš i tjeraj dalje, obavijeste te da je transakcija uspješno obavljena. Kadli...

Prvo iščeprkaj koje vrijeme ti paše, obzirom da se moram prvo dotaljigat do Zagreba, pa moram podesit vrijeme dolaska u metropolu sa vremenom napuštanja metropole. Ajde riješi se ta situacija. Ajmo dalje riješit tih par klikova da bi kupila kartu. Klikni jednom, pa još jednom, pa upiši mjesto polaska pa mjesto dolaska, pa željeni datum i vrijeme, pa klikni vamo pa ajde tamo. Pa upiši koja kartica. Ne može se platit Amerikenom kod tog prijevoznika. Ostavljaj sve i ajde u novčanik po jebeni Masterkard. Pa opet upiši, pa klikni vamo, pa ajde tamo. E sad još treba autorizacija zvana broj osobne iskaznice. Ostavljaj sve i ajde po jebenu osobnu. Pa upiši broj. Kaže ne valja. Pa upišem ponovo. Kaže ne valja. Ma šta ne valja, jebote, pa nisam retardirana da ne znam prepisat broj osobne. Pa treći put upišem broj, kadli...kaže otprilike ( nemrem sad to ni ponovit jer sam bila skroz u banani ) više ne možete onlajn kupovat jer ste tri puta unijeli krivu autorizaciju. Molimo nazovite slijedeći broj blablabla.
Meni pala roleta. Jer sam se naime sjetila da sam napravila novu osobnu, sva važna jer mi nije promaklo da stara ističe, a nisam bila u banci da tamo unesu novi broj osobne. A banka je šta i gdje? U Sisku. Koje zvanje telefonom, znam ja te šeme - dobili ste bla, za informacije o vašem računu stisnite bla, za informacije o ovom stisnite bla, za informacije o onom stisnite bla. Ostavljaj sve i marš u banku. Vraćaj se provjerit jesam ugasila jebenu peglu, jer cijelo jutro peglam ko kemijska čistiona - ono šta će mi trebat za par dana pa usput i ono šta treba speglat. Pa do Siska semafori, prašina i gužva ( iskapa se, naravno, sve šta se može iskopat ). Pa frajer u banci triput klikne i riješi mi problem brzopotezno.
Ja sretna, riješila autorizacijski problem, pa će se usput svratit nešta pojest. Naručim ja oslić i pomfri, ko težak mi je zapečeni grah s kobasicom. Pa čekaj, pa još malo čekaj. Tu sam ja već gladna ko zvijer; smorila me autorizacija naskroz. Eto mog oslića i pomfrija; pomfri ladan ko da ga je speklo prekjučer. Ajde pojedem oslića, zalijem sokom šta pršće zvanim Tandžerina i nazad kroz semafore, prašinu i iskopine kući. Ukopčat peglu i nastavit sa peglerajem.

Pa samo da vas upozorim, ako ćete išta onlajn kupovat, daj provjerite šta je čime od dokumenata povezano, da nemate autoracijsko prijepodnevno zajebavanje ko ja danas.



( nisam kokuz, al baš volim Dubiozu :) )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.