08

nedjelja

srpanj

2018

Harašo, hrvatskaja zbornaja

Pitaću vas i danas - jeste živi? Repriza Danaca, utakmica za dobit infarkt. Ja sam vrlo promukla, neznatno me boli glava i možda sam par puta više pljunula, zbog žutih kartona i propuštenih prilika. Al da ispoštujem tradiciju i dokažem svoje proročanske sposobnosti, ostavljam ponovo svoj jučerašnji post sa moje skromne straničice.


O čemu danas neg opet o nogometu. Takav je dan, na redu je sraz sa Rusima. Pa bi ja malo izanalizirala neke sitnice, znate ono - šta to Rusija ima a mi nemamo.

Rusija je imala Lajku, koju je poslala u svemir i nije je znala vratit nazad. Da zbog ničeg drugog, večeras će fasovat u Sočiju zbog toga. Ajde kad smo počeli sa spejsprogramom, ima i Valentinu Terješkovu, prvu ženu u svemiru. ( Mogli bi mi takvih Valentina poslat kolko hoćeš, samo ne da nam se zajebavat; večeras utakmica za ulazak u polufinale Mundijala a ja da razbijam glavu ko bi mogo ić u svemir a da je žensko i da je iz Hrvatske. Pa ne pada mi na pamet.
Rusija je imala književnih klasika za ostatak Evrope. To su oni pisci čija djela uglavnom kupuju na metre, da bi po boji korica pasali uz namještaj i police na kojima će stajat. Al nemaju, između ostalog, "Predstavu Hamleta u Mrduši Donjoj". Kad su tak bili pametni, kak se toga niko nije sjetio?
Rusija ima Sibir, u kojem nema potrebe za rashladnim uređajima. Kakve kištre za duboko, sve meso i povrće potrpaš pod snijeg i krampom prekapaš na minus tristočetrnajst, zamotan u sve raspoložive deke, dok ne nađeš pile za nedjeljno pohanje. I neka im Sibira, meni ga brate ne treba ni u snu. Ja cijelu zimu na kalendaru imam okrenutu sliku kolovoza, ladno mi je čim vidim snijeg na slici.
Rusija ima Faberžova jaja, od neprocjenjive vrijednosti. Nadan Vidošević sam ima umjetnina u garaži u vrijednosti većoj od jebenih jaja.
Rusija ima stepe, tajge, i kojekakva čudesa koja nisu ni približna ljepoti našeg mora il recimo moje Petrinje. Il Like, Gorskog kotara, Slavonije, Međimurja. Šta će mi Volga koja je široka ko pola moje županije? Sasvim mi je dovoljna Kupa, bar vidim ko na drugoj strani skače s vrba u vodu.
Rusija ima odlične hokejaše, odbojkaše, gimnastičare i štajaznamkojejoš sportaše. Nek im budu. Večeras u Sočiju njihovi nogometaši mogu samo gledat u leđa onoj jedanajstorici, za koje predviđam da će krasit novi zastor u HNK, zajedno sa izbornikom Dalićem, komentatorima, ženom zvanom toplomjer i još nekima, da se sad ne ponavljam.

Moja kugla tvrdi da je prolaz Vatrenih i večeras neupitan. Zbog svega nabrojanog, ali i zbog jednog malenog dječaka koji danas slavi rođendan, a danima se ne skida iz navijačke majice i pjeva hrvatsku himnu dok igra nogomet. ( A ako ni to nije dovoljno, pročitajte izjavu gospodina na slici; kaže - bolje ne raspravljati sa ženama. A ja sam žena. Ende. )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.