07

subota

srpanj

2018

Vjenčanja neće biti

Vjenčanja neće biti, jer tako želi ona, zaustavite zvona...blablabla. Jedan od najjačih žiloreza ikad; Kićo Slabinac je sigurno bio u teškoj banani pjevajući o mladenki koja to neće biti, i točka.

E tu vas čeka divna priča o situaciji ( naravno našoj, estradnoj ) koja kod potencijalne mladenke izaziva galopirajući nalet bijesa....a vi pogađajte o kome se radi ( ovo je arhivska građa, priča od prošle godine ).
Dakle, nedjeljni je ručak, njih dvoje za stolom, jedu u tišini dok on ničim izazvan ne otpočne litaniju:
- Lipo si ovo skuvala.
- Nisan ja, znaš da niman vrimena za okolo peći. Tvoja mater donila jučer, ka' bilo od viška pa da ne baci. Zato tako slatko ručkaš, izija' si eto treći pjat. A kad moja mater skuva onda je neslano, preslano, gorko ka' pelin, juto ka' đava...nikad ne vaja.
- Pa samo san tija' reć'...
- Znan ja jaaaako dobro ća si tija' reć'. Ni rič više. Sigurno si opet tija' reć' da kad cura 'vako kuva, da se more i udat'. E pa ne'š ne. Eno ti je pa je udaji, mene ne'š natirat' prid oltar ni motikon.
- Pa ko je spominja' udaju, samo san tija' reć'...
- Ja san tebi rekla da više udaja jok. Oni majmun je tija' baren desetoro dice, đava mu sriću odnija...ka' nova postava 'ajduka, i da po cili dan samo s njima i jelon vrime gubin. A sad pogotovo, kako ti ja majci ne bi rađala sa 40 i kusura, i još se s tebon takin borila. Ne'š ne.
- Pa samo san tija' reć'...
- Slušaj ti, zadnji put ti govorin: okani me se, neću vinčanje i basta. Di ja to mogu, samo mi triba parsto judi, pa sve to izganjat jer od tebe sriće nima, pa kupuj bilo a u bilon san ka' hobit. Ne'š ne. Nemoj me jadit, tako ti sakramenata, jer ću te opizdit po glavuši pjaton, majke mi!!! Da meni uvik ručak koji tvoja mater skuva na nos mora vanka!!!! E sad žderi sam, đava' ti dušu poždera'!!!!

Bijesna k'o ris odlazi potencijalna mlada od stola, a on ostaje k'o sfuren mrmljajući:
- A lude žene, Gospe moja. A samo san joj tija' reć' da je uflekala veštu toćon. Jeba' te vinčanje, ko bi to ženija more odma' i poslidnju pomast primit....a Bože...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.