U ono se vrijeme, dok su još prostorom titrali ljudski glasovi i dok još nije bilo straha od dodira- od topline i ustajalog mirisa kože kako ona nije od latica cvijeća na dodir, na okus i miris, nije od rose, nego od blizine, od prihvaćanja, od krvi i poljubaca, i trepavica što nose suze-
U vrijeme kada ih još nisu povezivale debele žice i signali čudnih frekvencija, ali su vjetrovi nosili riječi u svojoj kosi pa se linjali po ulicama, pri sudaru s nečijim vratima ili zamičući za ugao, sijući ih da u tuđim ušima eksplodiraju i postanu zvijezde-
Tada se, a ulice su imale glas jutarnjeg mraza na cvijetovima kaktusa i miris mora šarenih haljina čije su obale kao razmaci među prstima- nježne i neravne linije s okusom svega što je kroz njih prošlo-
Jer je ljudska koža neprekidna funkcija dodira gdje se tako oštro izmjenjuju uzdah i bol.
U nekom je drugom prostoru, gdje je nebo načinjeno od šapta, a njeni se pokreti raspadaju na crveno jesensko lišće- s jagodica njenih prstiju znali su poletjeti leptiri, plavi i zeleni, i ljubičasti, smeđi, teški i lagani, tako visoko da bi postali pjesma na tom nebu od šapta, otisci stopala u pijesku upleteni u crtovlje kajdanke-
U tom drugom prostoru, gdje su putovi sašiveni od mirisa sigurnosti i protkani osrčjem doma, s tim da je svaki korak putokaz i toliko se duboko usađuje u valove tijeka vremena koji na svojim vrhovima nose papirnate ždralove izrađene prstima bez ruku i nijeme usne naslikane za lica bez osmjeha-
Jer svaki crveni list njenog pokreta stvara novu stvarnost od nebrojnih mogućnosti slučajnih položaja svog tankog tijela u zjenicama vjetra.
Sada. Ovdje. Prah.
|